فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روابط عمومی ها باید مهارت شنیدن موثر را یاد بگیرند


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، بارت دی وریس، عصر یکشنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره رضایت و سازمان های شنوا که در سالن همایش برج میلاد در حاضر برگزاری است، با قدردانی از انتخاب دو موضوع مهم رضایت مخاطب و شنیدن صدای او افزود:رضایت مفهومی روانشناختی است که بر پایه قضاوت فرد یا گروه در مورد یک موضوع، کالا یا خدمت شکل می گیرد و با استفاده از روش های علمی قابل تعریف، شناسایی و اندازه گیری است.
وی اضافه کرد: رضایت می تواند نمایانگر اندیشه ها و احساسات مخاطبان بوده و سازمان ها و شرکت ها را در اصلاح رفتار خود و نزدیکی به تمایلات استفاده کنندگان و خدمات گیرندگان یاری رساند.
رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی تصریح کرد: همین رویکرد مبین ضرورت شناخت اندیشه ها و احساسات مخاطبان است و این زمانی ممکن می شود که برای شنیدن صدای آنان، بسترسازی و سرمایه گذاری کرد و آن را نیز رویکرد استراتژیک در روابط عمومی و ارتباطات دانست.
دی وریس اظهار داشت: شنیدن صدای مشتری یا مخاطب، علاوه بر ویژگی های مذکور، عاملی است که توازن لازم را با گفتن و گزارش دادن از عملکرد، اقدامات و برنامه ها را ایجاد می کند.
به گفته وی، رضایت و شنیدن صدای مخاطب، از این منظر لازم و ملزوم یکدیگر است.
وی ابراز امیدواری کرد: در این جشنواره، اهمیت این دو موضوع در روابط عمومی ها بیش از پیش تبیین گردد.
رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی ادامه داد: بی تردید، سازمان ها برای شنیدن صدای مخاطب به گوش های شنوا نیاز دارد و از آنجا که این گوش ها در روابط عمومی ها تعبیه شده اند، روابط عمومی ها باید مهارت شنیدن و البته شنیدن موثر را یاد بگیرند و برای این کار، پژوهش افکار عمومی را با جدیت پیگیری و بر کاربرد آنها در سازمان های خود تاکید ورزند.
وی از انتخاب دقیق این عنوان از جمله اصطلاح «سازمان شنوا» از دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد.
فراهنگ**1355**3061**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نگرش مدیران ارشد کارکنان روابط عمومی های ادارات دولتی در خصوص وظایف روابط عمومی