سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



با اپلیکیشن نوار، کتاب های صوتی رایگان دانلود کنید و بگذارید برایتان کتاب بخوانند


با اپلیکیشن نوار، کتاب های صوتی رایگان دانلود کنید و بگذارید برایتان کتاب بخوانندرپرتاژ آگهی/ تجربه کردنش باید اتفاق جالبی باشد؛ هرچند که ما از کودکی عادت کرده ایم به شنیدن داستان ها و قصه هایی که مادرهایمان برای ما تعریف می کردند، اما هنوز هم در وقت های شلوغی و در دنیای پر رفت و آمد امروز که شاید فرصت برای مطالعه کم باشد، مثلاً هنگام رانندگی، ماندن در ترافیک یا حین انجام کارهای دیگر، می توانیم بگذاریم دیگران برایمان کتاب بخوانند.
نوار، این فرصت خوب را به وجود آورده است. کافی است اپلیکیشن نوار در نسخه ی اندروید و یا iOS را روی گوشی همراهتان نصب کنید و کتاب های صوتی مختلف از نشرهای بزرگی چون نی، چشمه، قطره، مرکز، کتاب خورشید، نیماژ و ... را همیشه همراه خود داشته باشید. تمامی این کتاب های صوتی با اجازه از ناشرین و با کمک گویندگان حرفه ای تولید شده است. علاوه بر این ها، کتاب های صوتی رایگان از نویسندگان معروفی چون جلال آل احمد، صادق هدایت، فرانتس کافکا، فیودور داستایفسکی و ... نیز در اختیار شما خواهد بود.
همه ی ما می دانیم که کتاب ها دنیای بهتری برای ما می سازند. پس اگر شما هم فرصت مطالعه ی کتاب و یا تمرکز کافی برای این کار را ندارید، می توانید این اپلیکیشن را از لینک های زیر دریافت و به کتاب های مورد علاقه تان گوش کنید.
اپلیکیشن نوار در کافه بازار
اپلیکیشن نوار در آی تیونز

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
‫اپلیکیشن آموزش سه تار نیما فریدونی کتاب جلال ذوالفنون دانلود رایگان از وبسایت آموزشگاه فریدو‬‎