فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نگاه مشترک روزنامه ها به موضوع سلامت


روزنامه نصف جهان با تیتر سئوالی ' سبزی ومیوه می خوریم یا سم وسرب؟ ' گزارشی نوشت که کارشناسان کشاورزی استان اصفهان به آن پاسخ دادند.
دربخشی ازاین گزارش آمده است:گرچه پس از خبر آلودگی زمین های کشاورزی با فاضلاب در اصفهان تردید درباره مصرف میوه و سبزی درچندین ماه گذشته قوت بیشتری گرفت اما پزشکان حذف این وعده غذایی مؤثر در سلامتی را توصیه نمی کنند.
اما مدتی است که برخی از پزشکان علم تغذیه در پیشنهاد دادن یا ندادن این توصیه ، درمانده شده اند چراکه استفاده بی رویه برخی از کشاورزان ازکودهای شیمیایی و مواد سمی موجب شده تا دیگر از مواد مفید سبزی ومیوه چیزی باقی نماند و درواقع مصرف کنندگان این مواد به جای سلامتی،در درازمدت، بیماری را به جان بخرند.
**روزنامه اصفهان زیباهم باروایتی ازاچ آی وی مثبت ها در صفحه جامعه به بررسی بیماری ایدز پرداخت .
این روزنامه باگزارشی از باشگاه مثبت مرکز مشاوره بیماری های رفتاری به بازتاب مسائل اجتماعی آن پرداخت وبا توصیف فضای این مرکز مشاوره نوشت:شاید در لحظه اول تصور کنی که مبتلایان به بیماری ایدز انسان هایی خطرناک هستند اما اینگونه نیست.آنها آدم هایی هستند که یک روز سالم بودند واکنون براثر غفلت بیمار شده اند.
اصفهان زیبا همچنین در گزارشی دیگر باتیتر'656نفر دراستان به بیماری ایدز مبتلا هستند' مشکلات این بیماران را منتشر کرد.
** روزنامه نسل فردا نیز به نقل از مدیرفوریت های پزشکی استان اصفهان نوشت: 'دسترسی به مصدومان در بزرگراه ها ممکن نیست
'
غفور راستین ادامه داد:رینگ های ترافیکی و بزرگراه ها در کلانشهر اصفهان، لاین عبور برای خودروهای امدادی ندارند.
وی افزود: امنیت و سلامت، دو عامل مهم برای گسترش گردشگری به حساب می آید و وظیفه ما تامین سلامت است.
راستین گفت: امروز 113 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان وجود دارد که همگی آنها آماده باش هستند .
** روزنامه اصفهان امروز هم گزارشی مشابه نسل فردا وباتیتر 'بزرگراه ها ی غیر استاندارد ، مشکل بزرگ اورژانس اصفهان ' در صفحه شهر امروزبه هشدار مسوولان اورژانس اصفهان اشاره کرد .
اصفهان امروز نوشت:رینگ های ترافیکی وبزرگراه ها در کلانشهر اصفهان خط ویژه ای برای عبور خودروهای امدادی ندارند.
این روزنامه بااشاره به افزایش جمعیت اصفهان وترافیک ومشکلات شهروندان درشهر نوشت: خودروهای امداد رسان نظیر اورژانس نیز در خدمت رسانی دچار مشکل می شوند.
گ/7141/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش با موضوع آگهی اعطای وام در روزنامه ها