سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تقدير از اولين زن محجبه نيروي دريايي استراليا


مهر/ نيروي دريايي استراليا از يک زن مسلمان محجبه که طي ۲۶ سال خدمت خود در نيروي دريايي اين کشور فعاليت چشمگيري داشته و در عرصه تنوع و تکثر فرهنگي نيز فعال بوده تقدير کرد و عنوان زن سال را به وي اختصاص داد.
کاپيتان مونا شيندي که در رشته مهندسي تسليحات تحصيل کرده است و اکنون رئيس بخش جنگ ساحلي و پشتيباني دريايي نيروي دريايي استرالياست گفت: دوست دارم الهام بخش سايرين باشم تا آنها نيز از منطقه امن خود فراتر رفته و همه چيز را از زاويه ديگري نگاه کنند. مي خواهم مردم خودشان باشند و هيچ ترسي از تبعيض نداشته باشند. آنها بايد براي ديدگاه ها و سهم خود در جامعه مورد احترام قرار گيرند.

اين زن مسلمان مجحبه وقتي ۲۳ ساله بود وارد نيروي دريايي شد. اولين چالش وي در ماه رمضان شکل گرفت که به وي گفته شد همراه ديگران غذا بخورد.

وي در اين رابطه گفت: اولين واکنش همدردي با ديگران است به جاي اين که عصباني شوم تلاش مي کنم بخشي از راه حل باشم و نقش آموزشي را برعهده گيرم. در نهايت مردم به خواسته من احترام مي گذارند.

شيندي چالشهاي خود را براي از بين بردن شکافهاي فرهنگي با موفقيت به پايان رساند. وي اخيرا به عنوان مشاور استراتژيک امور فرهنگي اسلامي نيروي دريايي استراليا انتخاب شده است.

وي با اشاره به اين که حملات تروريستي برخي از ابعاد تعاليم ديني را به يغما برده تا بتواند خشونت را توجيه کنند، اين امر فضاي وحشت و عدم قطعيت را براي غير مسلمانان ايجاد کرده است.

کيت مک کنزي مسئول اهداي جايزه اين مراسم که براي تقدير از مونا شيندي برگزار شده بود گفت: برندگان اين جايزه دستاورهاي قابل توجه و نتايج تأثيرگذاري در عرصه فعاليتهاي خود داشته اند.

وي افزود: برندگان اين جايزه شجاع، علاقمند به عرصه فعاليتي خود و آماده به چالش کشيدن روشهاي انجام امور هستند.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد

https://telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دعوای زن فرانسوی با زن محجبه در قالب دوربین مخفی