فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه موقت گتوند:اقتصاد مقاومتی، پیشرفت حرکت علمی ومصون سازی فرهنگی دستورکاردولت باشد


به گزارش ایرنا حجت الاسلام حجت ا... صالحی درخطبه های این هفته نماز جمعه گتوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان افزود: متاسفانه با وجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب به این نکات مهم، بعضی از مسئولان هیچ حرکتی را انجام نداده اند.
وی در ادامه گفت: مردم در انتخابات هفتم اسفند خوش درخشیدند و مشارکت 62 درصدی واجدان شرایط رای دادن، درصد بالاتری در مقایسه با بسیاری از کشورها از جمله کشور آمریکا بود.
حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه مردم با حضور در صحنه انتخابات، وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، خواستار تلاش همه جانبه مسئولان به وظایف خود و رفع نیازها و مشکلات مردم شد.
وی با تسلیت ایام فاطمیه و با تاکید بر برگزاری پرشور و شعور این ایام اظهارکرد:باید برنامه های این ایام به دور از حاشیه سازی و تفرقه افکنی و توهین به مقدسات مذاهب دیگر برگزار شود.
وی در ادامه با اشاره به روند کند پروژه ساختمان حوزه علمیه گتوند خواستار حمایت مالی خیرین و مردم این شهرستان در تکمیل ساختمان حوزه علمیه شد.
7467/ 6037

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
از میزان پیشرفت اقتصاد مقاومتی راضی نیستم