سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کاهش وزن باور نکردنی شهره لرستانی + عکس


کاهش وزن باور نکردنی شهره لرستانی + عکس,عکس شهره لرستانی بعد از لاغری

کاهش وزن باور نکردنی شهره لرستانی + عکس

شهره لرستانی از بازیگران زن سینما و تلویزیون اقدام به کاهش وزن باورنکردنی کرده و عکسی از تفاوت قبل و بعد از لاغری را در این گزارش مشاهده می کنید.

عکس شهره لرستانی بعد از کاهش وزن

شهره لرستانی در اقدامی باورنکردنی 40 کیلو از وزن خود را کاهش داده است که در پی آن با تغییر چهره ای جالب مواجه شده است که در ادامه عکسی از قبل و بعد از لاغری این بازیگر زن سینما و تلویزیون را مشاهده می کنید.

کاهش وزن باور نکردنی شهره لرستانی + عکس,عکس شهره لرستانی بعد از لاغری

شهره صالحی لرستانی متولد ۱۳۴۵ خرم آباد بازیگر تئاتر و سینما و فیلمنامه‌نویس است.

فعالیت خود را در تئاتر از سال ۱۳۶۴ با عنوان کارگردانی آغاز نمود. در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داودنژاد به سینما راه یافت.

با فیلم نیاز ساخته داودنژاد به سینما ‌آمد و خوب هم ظاهر شد در فیلم بعدی اش آذرخش همچنان موفق بود اما شاید بهترین بازی اش در فیلم پناهنده باشد. هرچند که در فیلم – مجموعه لیلی با من است بیشتر دیده شد. او در دهه 80 قصد کارگردانی دارد. او در زمینه کارگردانی تئاتر، نمایش موفق «سلطان مار» را در کارنامه دارد.

منبع : پرشین وی


ویدیو مرتبط :
کاهش وزن باور نکردنی!!!