فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مرمت خانه دكتر شریعتی به پایان رسید/افتتاح همزمان با سالروز درگذشت


عیسی علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه مرمت این خانه در كمترین زمان انجام شده است تصریح كرد: با همكاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از نیمه دوم سال 94 اقدامات بازسازی آغاز شد.
وی با بیان اینكه جداسازی بخش اداری به منظور استفاده از تمامی بنا برای موزه و استقرار كارمندان خانه موزه دكتر شریعتی انجام شد خاطر نشان كرد: استحكام سازی، مرمت كف و سقف، رنگ آمیزی، ترمیم سنگ فرش پس از جمع آوری وسایل خانه وی از جمله اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران بود.
او با تاكید بر اینكه مرمت كالبدی ساختمان به پایان رسیده است اظهار كرد: وسایل داخل ساختمان متعلق به دكتر شریعتی از جمله فرش ها، مبلمان، كتاب ها و كتابخانه مراحل بازسازی را پشت سر گذاشته اند.
به گفته وی خانه موزه دكتر علی شریعتی در تاریخ 27 مرداد 83 در فهرست آثار ملی ثبت شد به همین دلیل سازمان زیباسازی تلاش كرده تا بهسازی آن به عنوان یك اثر ملی به بهترین نحو ممكن انجام شود.
علیزاده با اشاره به اینكه زیرزمین خانه كه به طور كامل به شكل مخروبه در آمده بود مرمت و بهسازی شد، گفت: پیش از این خودرو دكتر شریعتی تعمیر و در حیاط خانه قرار گرفته بود كه سازمان برای این وسیله نقلیه تاریخی سایه بان تعبیه كرد تا از باد و باران و آفتاب در امان باشد.
تهرام/7561//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقد شیعه علوی و شیعه صفوی دكتر شریعتی ( دكتر رهدار )