فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مرادزاده با «پیامبری شبیه تو» در نمایشگاه کتاب تهران


صدیقه مرادزاده از شاعران جوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون تازه‌ترین تالیف خود اظهار داشت: مجموعه تازه‌ام پس از حدود 5 سال از سوی فصل پنجم روانه بازار نشر شده است.

مرادزاده با اشاره به تازه‌ترین مجموعه سروده‌هایش تصریح کرد: این اثر با نام «پیامبری شبیه تو» از سوی انتشارات فصل پنجم روانه بازار شده و در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه پس از آثاری چون «شبیه باد» و «پیاده شدن در روزهای رفته» بعد از پنج سال منتشر شده است. اشعار این مجموعه مربوط به 4 سال اخیر است.
این شاعر جوان به «پیامبری شبیه تو» که سومین مجموعه شعری اش محسوب می شود اشاره کرد و بیان داشت: این مجموعه در دو بخش با نام «رسیدن» شامل اشعار عاشقانه و فصلی به نام «آزادی پشت میله‌ها» که شامل اشعار اجتماعی است در 1000نسخه تهیه شده است.

انتهای پیام/و
 


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب تهران « پربازدیدترین نمایشگاه دنیا» است ؟