سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



طرز ساخت یک سبد با قلاب بافی


  X     

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.09.23 - 11:03

طرز ساخت یک سبد با قلاب بافی

بردوک/ اگر بافتنی یا کارهای دستی می کنید٬ حتما نیاز یک سبد خوب برای وسایلتان را در گوشه اتاق احساس کرده اید. بافتن این سبد بسیار آسان است.
وسایل لازم
میل قلاب بافی با ضخامت ۱۰ میلی متر
کاموای کلفت کتان٬ به قطر ۰/۵ سانت
مراحل ساخت
کاموا را به دور انگشتتان دو دور بپیچید که یک حلقه ایجاد شود. سپس اولین دانه را درون این حلقه بیاندازید.
دور این حلقه٬ برای ردیف اول٬ ۶ دانه پایه بلند (۲ تایی) ببافید. ردیف دوم٬ روی در هر دانه ۲٬ دانه پایه بلند ببافید: حاصل آن ۱۲ دانه خواهد شد.
به ترتیب ردیف های بعدی را به ۱۸ دانه٬ ۲۴ دانه و ۳۰ دانه برسانید. برای مثال٬ برای اینکه روی ۱۲ دانه٬ ۱۸ دانه را ایجاد کنید٬ باید یک دانه در میان٬ یک دانه اضافه کنید.
وقتی ردیف ۳۰ دانه را بافتید٬ به هر اندازه که می خواهید قد سبدتان بلند شود٬(بدون احتساب قد دستگیره) ردیف های ۳۰ دانه روی هم ببافید.
برای درست کردن دستگیره ها٬ محل دستگیره ها را مشخص کنید٬ سپس وقتی به محل دستگیره رسیدید٬ به جای قلاب بافی روی ردیف قبلی٬ یک زنجیر به طول ۶ دانه ببافید و ته آن را یه شش دانه بعد در همان ردیف وصل کنید و دوباره به بافتن ادامه دهید تا به جای تعیین شده برای دسته بعدی برسید و همین کار را تکرار کنید.
ردیف بعدی را روی دانه ها و زنجیر ببافید. همچنان تعداد دانه ها ۳۰ خواهد بود.
بعد از بافتن ۳ ردیف٬ سبد شما آماده است٬ کافیست انتهای کاموا را کور کنید.
وقتی وسایل کارتان دم دست و آماده باشد٬ به انجام روزانه آن کار تشویق می شویم. تازه٬ با این سبد زیبا دکور اتاقمان هم خاص و زیبا می شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت حلقه جادویی - هنر قلاب بافی - هنربازار