فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جلوه های عشق حسینی و تصویر ولایتمداری اسلامی در راهییمایی اربعین متجلی شد


حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا نیشابوری در خطبه های نمازجمعه آشتیان افزود: این حرکت عظیم بدون دست غیبی و عنایات و توجهات اهل بیت و بویژه امام زمان (ع) امکان تحقق ندارد و آنچه از این آیین به جهان مخابره شد ارادت قلبی و معنوی به سالار شهیدان بود.
وی گفت: حسین فقط یک نام نیست بلکه سمبل تمام خوبی ها و زیبایی هاست و اربعین فرصتی است تا پیروان اهل بیت فلسفه ایثار و شهادت را مرور کرده و تمرین و آمادگی برای مهدی باوری و مهدی یاوری داشته باشند.
امام جمعه اشتیان خاطرنشان کرد: ازملت و دولت عراق به خاطر میزبانی خوب و امنیت زائران و از مسئولان جمهوری اسلامی نیز برای همراهیمفید تشکر می کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین نیشابوری، در رابطه با نامه رهبری معظم انقلاب به جوانان غرب گفت : نامه اول رهبری دعوت جوانان به شناخت بی واسطه اسلام است ولی در نامه اخیر ، معظم له، چهره تروریست ها و تروریسم پرورها را بر ملا ساخته و تردیدی نیست که تروریسم یک خطر و تهدید جهانی است.
وی ادامه داد: تروریسم درد مشترک امت جهانی است چرا که دولتهای غربی تروریسم را به خوب و بد تقسیم کرده اند.
امام جمعه آشتیان گفن: خطاب رهبرمعظم انقلاب به مردم است نه حاکمان و از میان مردم به سراغ جوانان رفته است، نامه رهبری به شدت جوانان غربی را تحت تاثیر قرار داده است و آنان را به تفکر نقادانه دعوت کرده و سوالاتی را برای جوانان غربی مطرح کرده است که رهبران غربی حاضر به شنیدن آنها نیستند.
حجت الاسلام والمسلمین نیشابوری در بخش دیگری از سخنانش گفت : 16 آذر روز استکبار ستیزی دانشجویان است . وزراء و دانشجویان به هشدارها و مطالبات رهبری توجه و عمل کنند ، رهبری تاکید فراوان بر روی کار فرهنگی در دانشگاه ها دارند چرا که نوک پیکان توطئه دشمن بر تغییر تفکر دانشجویان است.
وی در رابطه با pmd گفت : برای اجرای برجام باید پرونده pmd بسته شود pmd مجموعه ای از اتهاماتی است که غربی ها به ایران زده اند و تاکنون جمهوری اسلامی ایران بارها پاسخ آنان را داده اند.
امام جمعه آشتیان با گرامیداشت هفته وقف عنوان کرد: وقف از سنت های حسنه و مورد تائید اسلام است و هرکس باید سعی کند اموالی را خود به یادگار گذارد و وقف کند.
حجت الاسلام والمسلمین نیشابوری با توصیه به تقوا گفت: محبوبترین عمل درنزد خداوند عمل به واجبات، دوری کردن از گناهان و قناعت است.
وی در ادامه با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) گفت : درک مقام پیامبر به عنوان سیدالانبیاء از عقول بشر خارج است یعنی آن حضرت دارای نکاتی است که بسیاری از علم ها و دانش ها باید دست به دست هم دهند تا آن حضرت را بشناسند.ک/2
6013/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ابنا ـ عزاداری اربعین حسینی در سراسر ایران اسلامی