فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سریال خوب حق خود را از آنتن می‌گیرد/ «زعفرانی» گرم و صمیمی است


«سعید جلالی» نویسنده سریال نوروزی «زعفرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:‌ در ساخت سریال‌های نوروزی مهم‌ترین گزینه سرگرمی و شادی مخاطب است و بیان یکسری شعارها و آموزش‌ها در این باکس ضرورتی ندارد، دقیقا برعکس ایام ماه رمضان.

وی ادامه داد: ترجیح‌ تیم سازنده «زعفرونی» این است که با متن کامل شروع به کار کنیم، اما با شرایط پیش رو بعید می‌دانم این موضوع عملی شود. در هر حال ما با تعداد زیادی از متن و قصه‌ها کار را می‌سازیم.

نویسنده سریال «دردسرهای عظیم1» با اشاره به شبکه پخش کننده این سریال و اینکه اغلب مردم، مجموعه «کلاه قرمزی» را به عنوان مجموعه پرطرفدار از این شبکه می‌بینند،‌نیز گفت:‌ به عقیده من ماجرای ایام نوروز جدای از کل سال است،‌ به این دلیل که مردم اغلب سریال‌های نوروزی را می‌بینند و اگر کاری را دوست داشته باشند، فارغ از شبکه پخش کننده آن،‌نگاهش می‌کنند و سریال خوب،حق خود را از آنتن می‌گیرد. از طرفی هم استقبال مخاطبان از سریال «کیمیا» نیز نشان می‌دهد که شبکه پخش کننده برای مردم اهمیتی ندارد.

جلالی درباره استقبال مخاطب از این سریال نیز گفت:‌ با توجه به تمام تلاش‌هایی که تا الان و بعد از این برای تولید این سریال می‌شود،‌ مطمئنم که استقبال خوبی نیز از آن خواهد شد و کار متفاوتی از آنتن شبکه دو پخش خواهد شد.

وی درباره همکاری با حامد محمدی نویسنده و کارگردان سریال «زعفرانی» بیان داشت: محمدی تا به حال سریالی را کارگردانی نکرده است و «زعفرانی» اولین سریال تلویزیونی ایشان است که جنس روایت‌شان گرم و صمیمی است و خوشحالم که با یکدیگر تعامل خوبی داریم.

انتهای پیام/

 

 

http://fna.ir/4NE2KY


ویدیو مرتبط :
‫برخورد گرم و صمیمی منصوریان و علی دایی‬‎