سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



میزان ابتلا به افسردگی در کودکان با والدین مستبد


میزان ابتلا به افسردگی در کودکان با والدین مستبددکتر سلام/ شاید هم رفتار سفت و سخت چنین والدی بخشی از چیزی باشد که او سعی دارد به فرزند خود یاد بدهد‌‌ همان موضوعی که اغلب در مورد والدینی صادق است که فرزندانشان به صورت حرفه‌ای به ورزش می‌پردازند.
میزان ابتلا به افسردگی در کودکانی که والدین مستبد دارند همه فرزندان والدین مستبد در خطر ابتلا به افسردگی قرار ندارند. عامل بسیار مهم این است که فرزندان این قبیل والدین در روابط خود با والدینشان از چه میزان محبت و صمیمیت برخوردارند.

والد سخت گیری که به فرزند خود محبت می‌کند یک چیز است و والد دیگری که وقتی فرزندش انتظارات او را برآورده نمی‌کند با او بددهانی می‌کند یا او را تنبیه می‌کند، چیز دیگر.

هرچند والدین مستبد اغلب محبت خود را به فرزندانشان ابراز نمی‌کنند، این امر شاید ناشی از فرهنگ جامعه آن‌ها باشد که خویشتنداری عاطفی را ارزشمند تلقی می‌کند. شاید هم رفتار سفت و سخت چنین والدی بخشی از چیزی باشد که او سعی دارد به فرزند خود یاد بدهد‌‌ همان موضوعی که اغلب در مورد والدینی صادق است که فرزندانشان به صورت حرفه‌ای به ورزش می‌پردازند.

وقتی والد مستبد در عین حال نامهربان و تنبیه گر هم باشد، ممکن است فرزند او به افسردگی دچار شود. به این ترتیب در صورتی که استبداد والدین با دلستگی ناایمن در فرزندشان همراه باشد بیشترین احتمال وجود دارد که فرزندان آن‌ها به افسردگی مبتلا شوند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دکتر سلام


ویدیو مرتبط :
رابطه تغییر مزاج با ابتلا به افسردگی و سرطان