سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تزیین جعبه دستمال کاغذی


  X     

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 21:59

تزیین جعبه دستمال کاغذی

پارسه گرد/ یک تکه پارچه نمدی به رنگ دلخواه‌تان، روکش خوبی برای جعبه دستمال کاغذی خواهد بود. جنس این پارچه حس گرمی را به شما انتقال می‌دهد.
روش ساخت جعبه دستمال کاغذی
1. یک جعبه دستمال کاغذی مکعبی‌شکل را وسط یک پارچه نمدی ۳۶ سانتی‌متری قرار دهید؛ با گچ دور تمام اضلاع آن را خط بکشید. جعبه را کنار بگذارید.
2. با استفاده از خط‌کش، قطرهای نمد مربع‌شکل‌ را بکشید (یک X که به هر گوشه نمد امتداد یابد). وسط نمد یک شکاف ۶. ۲۵ سانتی متری ایجاد کنید از گوشه‌های پارچه شروع کنید به بریدن X تا گوشه‌های مربعی که در وسط پارچه کشیده بودید.
3. همان‌طور که در شکل نشان داده شده ‌است، ۴ شکاف‌ مثلثی‌ شکل در گوشه‌ها ببرید. پارچه را بالای جعبه دستمال کاغذی قرار دهید، لبه‌های کوتاه را تا کنید و با سوزن به جعبه وصل کنید. گوشه‌های مثلثی‌شکل را به داخل تا کنید تا کامل روی دو طرف جعبه را بپوشاند و سپس با سوزن به جعبه دستمال کاغذی وصل‌شان کنید.
4. برای این‌که همه لایه‌ها محکم شود، در قسمت ته جعبه، روی اضلاع مخالف را کوک بزنید و سوزن‌ها را جدا کنید. این روش ساخت جعبه دستمال کاغذی را یاد گرفتیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تزیین شمع با دستمال کاغذی