فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کنکور از 14 آذر


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، حسین توکلی گفت: تعداد 95 هزار و 674 داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت و رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی آزمون سراسری سال 94 که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کرده اند که از این تعداد 56 هزار و 903 نفر زن و 38 هزار و 771 نفر مرد هستند.
وی ادامه داد: فهرست اسامی تعداد 58 هزار و 386 پذیرفته شدگان نهایی رشته های مذکور از بعدازظهر روز گذشته هشتم آذر ماه روی سایت سازمان قرار گرفته که از این تعداد 32 هزار و 800 نفر زن و 25 هزار و 586 نفر مرد هستند. همچنین 108 نفر بر اساس آزمون (در رشته های پزشکی) پذیرفته شده اند که از این تعداد 64 نفر زن و 44 نفر مرد هستند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان در مورد زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی توضیح داد: چنانچه دانشگاهی که داوطلب در آن پذیرفته شده است برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت نام اعلام نکرده است، داوطلبان ضرورت دارد در یکی از روزهای شنبه 14، یکشنبه 15 و دوشنبه 16 آذر با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
فراهنگ**9187**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معرفی قسمت کارنامه پذیرفته شدگان کنکور