سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نوجوانی و علاقه به جمع آوری کلکسیون


باشگاه خبرنگاران/ در دوره نوجوانی علاقه به جمع آوری مجموعه و کلکسیون‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند.
مجتبی کاشانی روانشناس عمومی کرد: جمع آوری اشیاء مورد علاقه نوجوان و گردآوری مجموعه کلکسیون یکی از کارهای مورد علاقه آنان بوده که والدین در این بین نقش پر رنگی را ایفا کرده که باعث رشد و شکوفایی توانمندی‌های نوجوان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: هرگز سعی نشود تا آرزوهای نوجوان خود را در جمع آوری کلکسیون به بن بست کشانده و تا جایی که امکان دارد در این ابتکار وی دخالت منفی نکنید بلکه با تشویق و حتی ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده او را در پیشبرد این امر راهنمایی کنید.

این روانشناس ادامه داد: زمانی دخالت والدین واجب شده که فرزندشان به گردآوری اشیاء نا مناسب روی آورده و در این شرایط باید با احتیاط، دوستانه و منطق او را اگاه سازید، همچنین اگر برای جمع آوری کلکسیونش به پول زیادی احتیاج باشد که به شمار فشار آورد باید دوستانه و با استقلال او را متقاعد کرده که مجموعه‌های کم هزینه و بهتر دیگری هم وجود دارد.

کاشانی در پایان خاطرنشان ساخت: توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی ذوق و دلخوشی وی را از بین نبرده زیرا این کار به افزایش اعتماد به نفس و برقراری ارتباط مثبت با دیگران منجر شده و سعی شود تا اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در مورد آن مجموعه در اختیار نوجوان قرار گیرد.


ویدیو مرتبط :
روند جمع آوری و هزینه پولهای جمع شده در صندوق صدقات