فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داستان زندگی «امیلی دیکنسون»،شاعر آمریکایی،در جشنواره فیلم برلین رونمایی می‌شود


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «اشتیاق خاموش» به کارگردانی «ترنس دیویس»، کارگردان بریتانیایی، ماه آینده میلادی در جشنواره فیلم برلین افتتاحیه جهانی می‌شود.

این فیلم سینمایی  داستان زندگی «امیلی دیکنسون»، شاعر آمریکایی، است که در «سینتیا نیکسون» در این فیلم نقش آن را بازی می‌کند.

«دیکنسون»، در دهه 19 میلادی می‌زیسته و اگرچه شاعر پرکاری بوده ولی تنها تعداد کمی از اشعارش، حدود 7 قطعه از اشعار وی در زمان حیاتش، منتشر شد. «دیکنسون» در سال 1886 در سن 55 سالگی درگذشت.

«دیویس»، اخیرا فیلمبرداری فیلم سینمایی «اشتیاق خاموش» را به پایان رسانده است.

بنا بر این گزارش، شصت و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین 11 فوریه با نمایش فیلم سینمایی «درود بر سزار!» به کارگردانی «برادران کوئن» و بازی «جورج کلونی»، آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9D9Z37


ویدیو مرتبط :
استرس رضاگلزار در جشنواره فیلم برلین