فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



با الهام از کتب‌ فارسی اثرم را منتشر می‌کنم/ تصویرگران ایران بهترین‌های دنیا هستند/نمایشگاه کتاب تهران متعلق به طبقه خاصی نیست


پیتر آنجلو بوتافوکو خبرنگار و فعال نشر ایتالیا در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پیرامون فعالیتش گفت: بیش از 20 سال است به کار خبرنگاری در حوزه کتاب و سایر حوزه‌ها مشغولم هرچند تحصیلاتم فلسفه است.

وی افزود: کارم را به عنوان کتاب فروش آغاز کردم. علاقمند به کتاب بودم و همچنان به کتاب عشق می‌ورزم. 

وی درباره نمایشگاه کتاب تهران  و بولونیا و تفاوت‌های آن گفت: در نمایشگاه کتاب تهران تعداد بازدیدکننده از ایتالیا بیشتر است. حتی باید بگویم از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب فرانکفورت هم شما در ایران بازدید کننده بیشتری دارید. 

وی با بیان اینکه در کار کتاب نمی‌توان طبقه بندی خاصی داشت گفت: تصویرگران ایران جزو بهترین تصویرگران دنیا هستند. از این رو کتاب بعدی من با تصویر و شعر منتشر می‌شود که قرار است طی یک همکاری باشد و الهام من در این کتاب از آثار فارسی است. 

 

بوتافوکو از انتشار بیش از 10 کتاب خبر داد و گفت آخرین کتابم که با تصویرهایی از آثار فارسی است تا چند روز دیگر منتشر می‌شود این کتاب در مورد یک نویسنده ایتالیایی و تصویرگر بزرگ است نام او لئولونگونازی است که از بنیانگذاران یک انتشارات بزرگ محسوب می‌شود. 

این نویسنده گفت دومین باری است که به نمایشگاه کتاب تهران می‌آیم و باید به صراحت بگویم این نمایشگاه برخلاف نمایشگاه های دیگر مخصوص افراد خاص نیست  درهای شهر آفتاب به روی عموم مردم باز است و همه افراد جامعه را می‌توان در ان مشاهده کرد . در یک کلمه نمایشگاه کتاب تهران به طبقه خاصی تعلق ندارد. 

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب تهران « پربازدیدترین نمایشگاه دنیا» است ؟