علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



احتمال سیلاب در مسیل‌ها و رودخانه‌ها


به گزارش خبرگزاری مهر، هوای  امروز و فردای کشور به شرح زیر پیش بینی می شود:

پنج شنبه ۹۵/۱/۱۲: از بعداز ظهر در گیلان و از شب در مازندران بارش باران و آب گرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و در کرمان رگبار و رعدوبرق و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها.

جمعه ۹۵/۱/۱۳ : بارش باران و آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی.

شایان ذکر است با توجه به کاهش محسوس دما از روز پنج شنبه تا صبح شنبه، بارش برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال استان های قزوین، تهران، البرز و سمنان و استان های خراسان شمالی، شمال و غرب خراسان رضوی پیش بینی می شود. از این رو توصیه می شود هموطنان برای تردد در مناطق یاد شده زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

با توجه بارش باران و احتمال سیلابی شدن مسیلها از پارک خودرو و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها اجتناب شود.


ویدیو مرتبط :
سیلاب در مسیل های شمالی میمه