سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صهیونیست‌ها توان جنگ جدید علیه لبنان را ندارند/ توانمندی مقاومت چندین برابر شده است


"عبدالرحیم مراد" وزیر دفاع سابق لبنان در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم صهونیستی را در به  راه انداختن یک جنگ گسترده جدید علیه لبنان ناتوان دانست و گفت:  جنایت صهیونیست ها در ترور شهید بزرگوار سمیر قنطار قطعا بی پاسخ نخواهد ماند، آنان سعی دارند تا با به راه انداختن جنجال رسانه ای از پاسخ به این جنایت جلوگیری کنند آنان تهدید کرده اند که در صورت پاسخ به ترور شهید قنطار جنگ گسترده ای به راه خواهند انداخت.

امکانات مقاومت نسبت به جنگ 33 روزه چند برابر شده است

وزیر دفاع سابق لبنان افزود: به نظر من صهیونیست ها پس از متحمل شدن آن شکست بزرگ در جنگ 2006 دیگر توان آغاز جنگ گسترده جدیدی را ندارند و دشمن صهیونیستی به خوبی می داند که امکانات مقاومت و حزب الله نسبت به جنگ 33 روزه چندین برابر شده است و اگر بخواهد جنگ جدیدی به راه بیاندازد مقاومت می تواند پاسخ کوبنده ای به این رژیم بدهد.

تهدید صهیونیست‌ها به آغاز جنگ گسترده ناشی از هراس است

عبدالرحیم مراد در ارزیابی خود از تهدید صهیونیست‌ها در به راه انداختن یک جنگ گسترده گفت: تهدید دشمن صهیونیستی به آغاز جنگ گسترده در صورت پاسخ مقاومت به ترور شهید قنطار نتیجه هراس این رژیم است و این تهدید از موضع ضعف صورت می گیرد نه موضع قدرت.

وی در خصوص نحوه پاسخ مقامت به ترور شهید قنطار گفت: پس از ترور شهید جهاد مغنیه حزب الله پاسخ مشخصی داد که با حجم جنایت صهیونیست‌ها متناسب بود اما این بار نمی دانیم پاسخ مقاومت چگونه خواهد بود اما در هر صورت بعید است که صهیونیست‌ها با آگاهی که از حجم امکانات حزب الله دارند اقدام به آغاز جنگ جدیدی کنند.

«سمیر قنطار» آزاده معروف لبنانی که بعد از سپری کردن حدود سه دهه اسارت در جریان تبادل اسرای لبنانی با رژیم صهیونیستی در سال 2008 آزاد شده بود، هفته گذشته در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر "جرمانا" در حومه جنوبی دمشق به شهادت رسید.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تهدید کرد که انتقام خون این شهید را در "زمان و مکان مناسب" از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
جنگ 2006 لبنان از دید صهیونیست ها