سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام برنامه‌های تربیت بدنی آموزش و پرورش/ بابویی: به دنبال رشد نرخ پوشش فعالیت‌های دانش‌آموزان هستیم


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین بابویی که اکنون به عنوان مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش منصوب شده است، 19 ماه پیش و به دلایلی که مشخص نیست از این پست به اداره کل تربیت بدنی شهر تهران رفت و اکنون دوباره به این پست قبلی بازگشته است.

اینکه به چه دلیل بابویی از وزارت آموزش و پرورش رفت و اکنون پس از 19 ماه دوری از وزارت آموزش و پرورش بازگشته است، فقط نشان از فرصت سوزی دارد؛ زیرا وی فردی توانمند در حوزه فعالیت‌های ورزشی است که پس از رفتن او، این پست ماه‌ها خالی بود و در مدت زمانی که نیاز بود تا فردی کاربلد در این حوزه حضور داشته باشد، این پست بلا تکلیف بود.

البته مدت زمانی کوتاه پس از رفتن بابویی، زینالی فقط برای چند ماه در این پست منصوب شد که زمان رفتن او و علت ترک پست وی در آموزش و پرورش مشخص نشد. در هر صورت امیدواریم که فعالیت‌های تربیت بدنی دانش‌آموزان در مدارس به مراتب از گذشته جدی‌تر دنبال شود.

حسین بابویی مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار داشت: برنامه‌های خیلی خوبی در حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تدوین شده است که در مسیر همان استراتژی‌های و برنامه‌هایی که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده پیش خواهیم رفت.

وی به مهم‌ترین برنامه تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد: باید فعالیت‌های ورزشی کنونی را بررسی کنیم و اگر در برخی مناطق نرخ پوشش به آن میزان که مد نظر بود نرسیده است، علت‌ها را شناسایی و تلاش کنیم که نرخ پوشش فعالیت‌ها را توسعه دهیم.

بابویی افزود: توجه به موضوع درس تربیت بدنی در داخل مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که آن را دنبال می‌کنیم تا معلمان بتوانند کارها را کیفی و اجرایی‌تر در مدارس انجام دهند.

مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: طراحی سیستم و فرایندی که ارتباط بین درس تربیت بدنی و فعالیت‌های فوق برنامه را افزایش دهد باید به نحوی باشد که شاهد ماندگاری برنامه‌ها باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سخنرانی معاونت پرورشی و تربیت بدنی در جمع دانش آموزان