سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرد عربستاني همسرش را به خاطر شور بودن چشمش طلاق داد


خبرآنلاين/ داماد عربستاني تنها دو روز پس از تشکيل زندگي مشترک، همسرش را به بهانه "بديُمن بودن" و شورچشمي، طلاق داد و عجيب‌ترين نوع طلاق را در اين کشور ثبت کرد.

به گزارش العالم، اين زوج سعودي بعد از برگزاري مراسم عروسي براي گذراندن ماه عسل به شهر جده رفتند که پس از بروز برخي رويدادها، داماد تصميم گرفت عروس خود را تنها پس از گذشت دو روز زندگي مشترک طلاق دهد.

ماجرا از آنجا شروع شد که اين زن و مرد عربستاني ابتدا در داخل آپارتمان اجاره اي خود شاهد افتادن پرده اي بودند که به پنجره آويزان بود، بعد براي شام به يک رستوران رفتند و زن با ديدن پيشخدمت رستوران با تعجب از همسرش پرسيد: اين پيشخدمت چگونه راه مي رود؟ چند ثانيه بعد پيشخدمت روي زمين افتاد اما موضوع به اين جا ختم نشد و زن مرد همين که به آپارتمان خود بازگشتند، زن جوان شيشه عطر را به دست گرفت و از خوش بو بودن عطر سخن گفت و چند ثانيه بعد شيشه عطر روي زمين افتاد و ريز ريز شد!

با وقوع اين حادثه مرد جوان به اين اطمينان رسيد که همسرش منشاء بديُمني و "نحس" است.

به اين ترتيب تازه داماد راه حلي جز طلاق و پايان زندگي مشترک، براي برطرف کردن ترس و نگراني خود از شورچشمي همسرش نيافت و روز بعد همراه همسر به طائف بازگشت و به خانواده همسرش اعلام کرد که وي را طلاق داده، زيرا به اين باور رسيده که شور بودن چشمان او برايش مشکل ساز است.


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد بحرینی در جلو همسرش و دفاع همسرش