سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جان باختن ۱۶۹ نفر در تصادفات نوروزی تا امروز/ هر ساعت یک قربانی


به گزارش خبرگزاری فارس، سردار مومنی در حاشیه بازدید خود از محور هراز با همراهی سردار مهری - رییس پلیس راهور ناجا، با بیان اینکه در ٢٤ ساعت گذشته لغزندگی جاده‌ها عامل ٢٢ درصد تصادفات بوده است، گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ١٦٩ نفر در تصادفات جاده ای جان باخته اند.

وی افزود: متاسفانه در ایام تعطیلات نوروزی تا کنون به طور متوسط هر یک ساعت یک فوتی در جاده‌های کشور داشته‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: این حوادث منجر به فوت هموطنان به خاطر رعایت نکردن موارد ایمنی و راهنمایی و رانندگی است که امیدواریم آمار فوتی ها تا پایان تعطیلات روند کاهشی داشته باشد.

وی همچنین از توجه مردم به کاهش سرعت رانندگی در حین سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: مردم به توصیه های پلیس درباره کاهش سرعت در حین رانندگی توجه کرده اند و این خود باعث جلوگیری از وقوع درصد زیادی از حوادث رانندگی شده است.

به گزارش سایت راهور، محور هراز در استانهای مازندران و شرق تهران به دلیل بارش شدید برف و پاکسازی مسیر به صورت موقت از ساعت ١٠:٢٠ مسدود شده بود که حدود ساعت ١٢:٢٠ بازگشایی شد.

جانشین فرمانده ناجا و رییس پلیس راهور ناجا در بازدید صبح امروز خود همچنین از عملیات بازگشایی و تخلیه بار ترافیکی این محور بازدید و دستورات لازم را صادر کردند.

به رانندگان توصیه می شود در این محور حتما با تجهیزات زمستانی و سرعت مطمئنه تردد کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جان باختن یک حاجی ایرانی