سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بودجه استان تهران اعلام شد؛ ۳۱ درصد افزایش


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بودجه سال ۹۵ استان تهران را اعلام کرد.

نوربخش عسکری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره میزان بودجه عمرانی در سال جاری و سال ۹۵ گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه استان تهران در سال ۹۴، ۲۳۶ میلیارد تومان بوده که با افزایش ۳۱ درصدی در لایحه سال ۹۵ به میزان ۳۱۱ میلیارد تومان رسیده است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار داشت: همچنین سهم تهران اعتبارات تملک دارایی های ملی در سال جاری ۱۷۰۰ میلیارد تومان بود که در لایحه سال آینده این مقدار ۱۹۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که بخشی از آن مصوبات سفر رئیس جمهوری است.


ویدیو مرتبط :
استان تهران 52 درصد منابع درامدی دولت را تامین می كند