سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انفجار خودروی زرهی در العریش/ نیروهای امنیتی در سینا به حالت آماده باش درآمدند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های خبری مصر، صبح امروز شنبه یک بمب دست ساز که از سوی تروریست ها در جاده المطار واقع در جنوب شهر العریش کار گذاشته شده بود در حین عبور خودروی زرهی پلیس منفجر شد و در نتیجه آن 4 تن از نیروهای پلیس مصر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، زخمی ها سریعا به بیمارستان نظامی العریش انتقال داده شدند و نیروهای پلیس و ارتش نیز با مسدود کردن جاده اقدام به پاکسازی این منطقه از جنایتکاران کردند.

یک منبع امنیتی در شمال سینا در این باره گفت که عناصر تروریست یک بمب دست ساز را در جاده المطار واقع در جنوب العریش کار گذاشته بودند که در حین عبور خودروی زرهی منفجر شد.

از سوی دیگر دستگاه های امنیتی در شمال سینا در مناطق غرب و مرکز سینا به منظور جلوگیری از نفوذ افراد مسلح حالت آماده باش اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، تعقیب عناصر تروریست در اطراف شهر العریش، مناطق شیخ زوید و رفح ادامه دارد و نیروهای امنیتی در مناطق غرب و مرکز سینا حالت آماده باش اعلام کرده و کمین های امنیتی، موانع امنیتی و ایست های بازرسی در جاده العریش- القنطره، شمال غربی سینا، جاده العریش و جاده های مرزی قرار داده اند.

همچنین تدابیر شدید امنیتی برای حفاظت از موسسات و ساختمان های دولتی و امنیتی در سراسر شمال سینا اتخاذ شده و دوربین های مراقبت در اطراف ساختمان ها کار گذاشته شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نجات نیروهای امنیتی از تک تیرانداز توسط خودروی زرهی