علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۴زندانی دوتابعیتی آزاد شدند/رهایی ۷زندانی ایرانی محبوس در امریکا


به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، عباس جعفری دولت آبادی روز شنبه (۱۳۹۴/۱۰/۲۶) اعلام کرد: در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی ایران و مصالح کلی نظام چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی ظرف روز جاری در چهارچوب مبادله زندانیان آزاد شدند.

جعفری دولت آبادی اعلام کرد: در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی ایران و مصالح کلی نظام چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی ظرف روز جاری در چهار چوب مبادله زندانیان آزاد شدند.

همچنین میزان اعلام کرد: بر اساس گزارش CNN و آسوشیدپرس «جیسون رضاییان» و بر اساس اعلام خبرگزاری فرانسه «سعید عابدینی» جز این زندانیان هستند.

همچنین نیویورک تایمز نیز اعلام کرد که «امیر میرزایی حکمتی» نیز در میان زندانیان آزاد شده قرار دارد.

بر همین اساس هفت ایرانی که در بند زندان های آمریکا بودند آزاد خواهند شد و بر اساس این مبادله چهارده نفر از ایرانیانی که به درخواست پلیس آمریکا تحت تعقیب اینترپل قرار دادند دیگر تحت تعقیب نخواهند بود.

 


ویدیو مرتبط :
رهایی از شر تبلیغات سایت های ایرانی