سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناگفته هایی از عملکرد سپاه حفاظت به روایت سردار گرجی زاده


ناگفته هایی از عملکرد سپاه حفاظت به روایت سردار گرجی زاده

تسنیم/ فرمانده سپاه حفاظت گفت: سپاه حفاظت در نظر دارد روش‌های نوین و نرم‌افزاری، سیستم های الکترونیکی و کنترل نامحسوس افراد را جایگزین روش‌های سخت افزاری، علنی و محدودیت آفرین کند.

سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده فرمانده سپاه حفاظت در حاشیه نخستین همایش سراسری حفاظت سپاه، اقتدار و امنیت ملی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه حفاظت توانسته تاکنون ده‌ها مورد هواپیماربایی را خنثی کند، اظهار داشت:‌ در همین زمینه 13 مورد درگیری در فرودگاه و هواپیما، مأموریت خود را با موفقیت به سرانجام رسانه‌اند، همچنین در انجام ماموریت‌های محوله در حوزه حفاظت از شخصیت‌ها نیز هر جا اصول لازم رعایت شده، مشکلی بوجود نیامده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بر اساس بازرسی‌های انجام شده از سوی سازمان هواپیمایی بین المللی ایکائو (سازمان هواپیمایی بین المللی) از جمله کشورهای رده بالای امنیتی محسوب می‌شود. فرمانده سپاه حفاظت با بیان این مطلب که سپاه حفاظت توانسته تجربیات خود را به سایر کشورها از جمله سوریه منتقل کند، گفت: در همین رابطه زمانی که اوج ترورها در سوریه انجام می شد، سپاه حفاظت بر اساس یک ابلاغیه، تعدادی از پاسداران را برای انتقال تجربیات و کار مستشاری به این کشور اعزام کرد.

سردار گرجی‌زاده ادامه داد:‌ سپاه حفاظت در نظر دارد روش‌های نوین و نرم‌افزاری، سیستم های الکترونیکی و کنترل نامحسوس افراد را جایگزین روش‌های سخت افزاری، علنی و محدودیت آفرین کند که به عنوان یک نمونه یکی از تروریستها سلاحی را با مهارت زیاد در کفش جاساز کرده بود که مامورین ما آن را کشف کردند و این مهارت ماموران ما برای آنها بسیار جالب بود.وی درخصوص کمک های مردمی نیز اظهار داشت: در یکی از پروازها، یکی از مسافرین خارجی ها استرس زیادی داشت و مهماندار پرواز هم که طبیعتا وظیفه امنیتی ندارد روی او زوم کرده و با کمک او بود که اقدام تروریستی آنها خنثی شد.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ناگفته های فرمانده سپاه حفاظت آقای خامنه ای