سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احمدی نژاد: ملت ما اجازه نمی دهد خیمه شیطان در کشور برپا شود/ در تبیین مواضع انقلاب اشخاص مهم نیستند


احمدی نژاد: ملت ما اجازه نمی دهد خیمه شیطان در کشور برپا شود/ در تبیین مواضع انقلاب اشخاص مهم نیستند

میدان 72/ دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه متن انقلاب آن چیزی است که پیامبر اسلام، امام راحل و مقام معظم رهبری می خواهند گفت: در تبیین مواضع انقلاب اشخاص مهم نیستند، اگر احمدی نژاد هم اشتباه کند، باید تذکر داد و روشنگری کرد. همه باید خود را از اسارت تعصبات رهائی بخشیم.

دکتر احمدی نژاد در جلسه ای با حضور شورای مرکزی تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی و بازخوانی خط امام و رهبری استان ایلام که در تهران برگزار گردید، در خصوص چرائی تبیین آرماهای انقلاب گفت: باید متناسب با زمان و به شکلی علمی و زیر بنائی مبانی فکری انقلاب را تبیین کرد. تئوری انقلاب همواره در معرض سؤال است. ملت های جهان درحال رشد فرهنگی هستند، امروز با بیست سال پیش جامعه تفاوت کرده است، انقلاب نیز پدیده ای اتفاقی نیست و به لحاظ مبانی دارای ساختار و نظام ارزشی عقلانی می باشد. از سوی دیگر انقلاب امری روش مند است و به همین دلیل مخاطب اول ما اندیشمندان جهان هستند که باید برای سؤالات آنها آمادگی داشت.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به موضع ردی و اثباتی در انقلاب اسلامی ادامه داد: روش انقلاب ما استدلالی و تحلیلی است، انقلاب اسلامی ایران امری فطری است و با حقیقت و جان انسانها سروکار دارد. این حقیقت قابل تفهیم است اما قابل تزریق نیست. بنابراین تئوری، مخاطب انقلاب های الهی انسانهای آزاد و با اراده هستند.

رئیس دولت های نهم و دهم با اشاره به تأکیدات رهبری معظم انقلاب بر موضوع بازخوانی گقتمان انقلاب و امام راحل افزود: دشمن با هجمه ای از توطئه ها در کمین انقلاب اسلامی است و شیطان نیز در مقابل انقلاب اقدام به نظام سازی می کند. اگر حقیقت آرمانهای انقلاب عمیق تبیین نشوند در اولین امواج فرو خواهند ریخت.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه متن انقلاب آن چیزی است که پیامبر اسلام، امام راحل و مقام معظم رهبری می خواهند گفت: در تبیین مواضع انقلاب اشخاص مهم نیستند، اگر احمدی نژاد هم اشتباه کند، باید تذکر داد و روشنگری کرد. همه باید خود را از اسارت تعصبات رهائی بخشیم.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه برخی در داخل می خواهند دست کشیدن از آرمانها را تئوریزه کنند و راه نجات را در وابستگی فکری و عملی به دنیای مادی و سکولار معرفی کنند بیان کرد: دشمن اکنون به دنبال این است که به دنیا بگوید کار نظام دینی در ایران به پایان رسیده است، درحالی که مردم انقلابی و دینی ما به آنها چنین اجازه ای نخواهند داد. ملت ما اجازه نمی دهد خیمه شیطان در کشور برپا شود.

گفتنی است در این جلسه که عصر روز دوشنبه برگزار شد، گزارشی از اقدامات شورای تبیین آرمانهای انقلاب و باز خوانی خط امام و رهبری استان ایلام توسط اعضای این شورا به دکتر احمدی نژاد ارائه گردیده است.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد: کشور را ملت باید اداره کند