سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لزوم تبیین سیره حضرت زهرا(س) برای زنان و دختران جوان


مینو اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: لازم است که مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران مراقبت کنند که تعطیلات باعث نشود روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) که روزی بسیار مهم و تاریخی است کمرنگ جلوه کند چراکه تبیین مقام حضرت صدیقه طاهره(س) و شخصیت ایشان برای زنان و دختران ضروری است.

وی ادامه داد: امروز جامعه ما به بازخوانی سیره حضرت زهرا(س) نیاز دارد و اهمیت جایگاه زن به عنوان شخصیت والایی که خداوند او را مربی جامعه قرار داده است باید در رسانه‌ها و فضای مجازی تبیین شود، مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی نباید غفلت کنند چون این فرصت‌ها به سرعت از دست می‌رود و ما زیان می‌بینیم.

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: سه بحث عمده در روز میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن مطرح است اول شخصیت و سیره حضرت زهرا (س)، دوم جایگاه زن در اسلام و سوم مقام مادر که بسیار مهم است و باید در مورد هر کدام از آنها بحث و گفت‌وگو شود، دست اندرکاران باید مراقب باشند که به این موضوعات مهم توجه کافی داشته باشند و مورد غفلت واقع نشوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
"حیا" در سیره ی حضرت زهرا(س)- حجت الاسلام شرفخانی