علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



به خاطر پرسپولیس ممنوع الخروج شدم


میثم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز ناراحتی از عملکرد مسئولان تیم پرسپولیس، گفت: در دو سالی که در تیم پرسپولیس حضور داشتم، قرار بود مالیاتم را پرداخت کنند و من هم به امید اینکه آنها آن را پرداخت خواهند کرد، چندان پیگیر موضوع نبودم اما متاسفانه آنها این کار را انجام ندادند و در حال حاضر ممنوع‌الخروج شدم و با توجه به اینکه قرار است در پایان تعطیلات نیم فصل سیاه‌جامگان یک اردو در ترکیه برگزار کند، به دلیل عدم پرداخت مالیات هم شاید نتوانم در این سفر تیمم را همراهی کنم.

وی تاکید کرد: پس از گذشت مدت‌ها، هنوز نتوانستم طلبم را از پرسپولیس بگیرم و هر بار هم که به باشگاه مراجعه می‌کنم، وعده وعید می‌شنوم البته طاهری سرپرست باشگاه قول‌ مساعدی به من داده تا هر چه زودتر مشکلم برطرف شود.

مدافع سیاه‌جامگان در ادامه خاطرنشان کرد: امروز هم به باشگاه رفتم تا بتوانم پس از صحبت با مسئولان، امیدوار باشم تا هر چه زودتر مشکلاتم حل شود که دوستان در باشگاه قول همکاری دادند و امیدوارم که این بار این مشکل با همت مسئولان پرسپولیس حل شود.

حسینی در خصوص وضعیت تیم سیاه‌جامگان نیز گفت: در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتیم اما با جذب بازیکنان جدید و اردو و تمریناتی که تا شروع نیم فصل دوم خواهیم داشت، به آمادگی لازم خواهیم رسید تا بتوانیم شروعی پرقدرت در لیگ داشته و خود را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس مرا یاری کرده تا بتوانم با رفع ممنوع‌الخروجی‌ام، به همراه سیاه‌جامگان به ترکیه رفته و در اردوی این تیم شرکت کنم.


ویدیو مرتبط :
‫زیبا بروفه: به خاطر انتشار فیلم عروسیم ممنوع تصویر شدم!‬‎