سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همراه اول سرویس نیترو را معرفی کرد: برای 1تا 3 روز بسته آلفای خود را آلفاپلاس کنید


همراه اول سرویس نیترو را معرفی کرد: برای 1تا 3 روز بسته آلفای خود را آلفاپلاس کنید

ایستنا/ همراه اول برای ارتقای بسته‌های اینترنت مشترکان نسل۲ خود به نسل۳ بسته‌های سرویس اینترنت نیترو را معرفی کرد.

نیترو قابلیتی به منظور تجربه سرعت اینترنت نوترینو نسل ۳ برای مشترکین بسته‌های آلفا (نسل ۲) است. با فعال‌سازی نیترو، سرعت بسته‌های آلفا (نسل ۲) افزایش یافته و برای مدت مشخصی به سرعت آلفا+ (سرعت نسل ۳) افزایش می‌یابند.

فعال‌سازی سرویس نیترو با شماره‌گیری کد ستاره صد ستاره هفت مربع (#۷*۱۰۰*) امکان‌پذیر است و تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از این بسته‌ها استفاده کنند و این بسته‌ها فقط برای مشترکین بسته‌های آلفا قابل استفاده است.

برای استفاده از نیترو باید از قرار داشتن در پوشش شبکه ۳G اطمینان حاصل کرده و پس از فعال‌سازی، دیتای گوشی خاموش و روشن شود.

مشترک حداکثر می‌تواند به اندازه کل حجمی که از بسته آلفای خود باقیمانده است با استفاده از نیترو مصرف کند و اگر اعتبار زمانی نیترویی که فعال شده است از مدت زمان باقیمانده بسته آلفای مشترک بیشتر باشد، مشترک حداکثر تا پایان زمان بسته آلفای خود می‌تواند از نیترو استفاده کند.

با پایان یافتن بسته آلفا، اعتبار زمانی بسته تمام شود و یا حجم بسته به پایان برسد و یا بسته تمدید شود، نیترو نیز غیرفعال می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
معرفی بسته های هوشمند نیترو و فسفر