علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



خودمان هم از نتایج ناراحت هستیم/ سپاهان خوب بازی می‌کند


به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره شرایط این مسابقه اظهار داشت: به نظر من بازی خیلی خوبی بود و تیم ما بسیار خوب بازی کرد و آنچه مربی می‌خواست انجام دادیم.

وی افزود: با وجود عملکرد خوب بازیکنان، متأسفانه توپ‌های تبدیل به گل نمی‌شود و شاید این موضوع به خاطر فشاری است که از جهات مختلف روی تیم ما وجود دارد.

مهاجم تیم سپاهان اصفهان با اشاره به شرایط تیمش در مسابقات مختلف ادامه داد: ما هم خودمان از این بابت ناراحت و نگران هستیم و اتفاقاتی که در تیم صورت گرفته چندان مناسب نیست اما به هر حال باید شرایط را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به تغییر و تحولات باید خواسته‌های مربی را برآورده کنیم، افزود: ما خوب بازی می‌کنیم و بازی گسترش فولاد هم خوب بودیم اما توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود بنابراین باید در آینده جبران کنیم.

خلعتبری با بیان اینکه کار سختی داریم اما با اضافه شدن بازیکنان در نیم‌فصل بهتر می‌شویم، بیان داشت: به نظر من راه‌آهن در این مسابقه کار خاصی نکرد زیرا موقعیتی خلق نکرده و تنها در طول مسابقه دست به دفاع می‌کرد می‌زد زیرا چشم به ضد حملات داشت.


ویدیو مرتبط :
چگونه چتری هایمان را خودمان خوب کوتاه کنیم