سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلاش همه جانبه برای ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان/ تدوین برنامه‌های دقیق راهکار پیشرفت امور ناجا


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در نشست معاونان هماهنگ کننده استان ها و پلیس های تخصصی نیروی انتظامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهارداشت: عزم ناجا تحقق و اجرای منویات مقام معظم رهبری است و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش محوری معاونان هماهنگ کننده، افزود: معاونان هماهنگ کننده در تحقق اهداف برنامه های ناجا نقش کلیدی دارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا بر کاهش و حل برخی از مشکلات معیشتی کارکنان به ویژه عطر گل یاس، ارائه تسهیلات به کارکنان از جمله وام های کد 62، تکمیل ساخت منازل شخصی کارکنان و ... تأکید کرد.

این مقام عالی انتظامی، مشارکت دادن استان ها را در حل مسائل اساسی ، تأمین و خلق منابع مورد نیاز با رعایت اصول و ملاحظات اساسی را ضروری دانست، ادامه داد: به دنبال تأمین منابع و اعتبارات کافی برای تأمین کسورات و اجرای مناسب برنامه ها هستیم.

سردار سلیمانی تأکید کرد: تدوین برنامه های دقیق و مبتنی بر اولویت های اساسی راهکار تحقق اهداف و پیشرفت امور ناجا است.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف ناجا باید از بستر و ظرفیت استانها در راستای مدیریت کلان ناجا بهره برد.

معاون هماهنگ کننده ناجا تأکید کرد: شناسایی مسائل و چالش های اساسی، آسیب شناسی امور و حل و رفع آنها از اولویت های اساسی ناجا است.

وی، حفظ و صیانت از سلامت کارکنان و سازمان و همچنین مبارزه قاطع با هرگونه فساد در ناجا را نیز از برنامه های راهبردی و اولویت های ناجا برشمرد.

این مقام عالی انتظامی خاطر نشان کرد: در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشت کارکنان فعالیت های گسترده ای در دست اقدام است.

وی با تأکید بر اینکه در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان از ظرفیت های درون و برون سازمانی استفاده خواهیم کرد، تأکید کرد: اقتدار، سلامت و حیثیت ناجا را با هیچ چیزی قابل معامله نیست و حفظ و تقویت آن از اصول اساسی است.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: سلامت و صیانت فرماندهان و کارکنان را با هیچ چیزی معامله نکرده و با رعایت همه الزامات برنامه ها و اهداف خود را پیش می بریم و به گزینش بهترین ها در مرحله اول استخدام به عنوان مهمترین عامل سلامت سازمانی اهتمام جدی خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن استقبال از مشارکت مردم در حفظ و ارتقاء امنیت، مردمی کردن امنیت را در ایجاد و توسعه امنیت پایدار یک عامل کلیدی دانست و بر تمرکززدایی و برون سپاری هوشمندانه با هدف ایجاد فرصت برای پیشبرد راهبردها تأکید کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: تقویت زیرساخت ها ، توسعه و ارتقاء فناوری و قطب شدن ناجا در ict در سطح نیروهای مسلح ، کشور و حتی منطقه از اهداف اصلی ناجا است.

این مقام عالی انتظامی، کمک دستگاه های اجرایی ، شهرداری ها و نهادهای مردمی را در حفظ و ارتقاء امنیت متناسب با نیازمندی ها و اقتضائات خاص استان ها و شهرها ضروری دانست و افزود: توسعه تفکر راهبردی با ایجاد اتاق های فکر و بهره گیری از سرمایه های فکری درون و برون ناجا ، علمی سازی و دانش پایه نمودن اقدامات پلیس از برنامه های ناجا است.

سردار سلیمانی گفت: اعتمادسازی پایه مشارکت و تعامل کارکنان و مردم در راستای اجرای سیاست های ناجا است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تلاش بانک مرکزی برای تدوین سیاست های برنامه ششم توسعه