سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سازمان نظام صنفی رایانه‌ای: "نزار زاکا" را با استعلام از مراجع ذی‌صلاح دعوت کردیم


سازمان نظام صنفی رایانه‌ای: "نزار زاکا" را با استعلام از مراجع ذی‌صلاح دعوت کردیم

فارس/ سازمان نظام صنفی‌رایانه‌ای طی بیانیه‌ای با پذیرش مسئولیت دعوت از نزار زاکا، جاسوس آمریکایی-لبنانی به ایران برای همکاری در همایش هفته فناوی اطلاعات و ارتباطات پارسی‌ زبانان، اعلام کرد که این دعوت با استعلام از مراجع صلاحیتدار بود.

کاظم آیت‌الهی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که متولی برگزاری هفته فناوری اطلاعات پارسی زبانان 8 و 9 شهریور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی بود، در آن زمان در پاسخ به این پرسش که چرا هفته فناوری اطلاعات پارسی زبانان با همکاری و حضور اتحادیه عرب برگزار می‌شود؟ گفت: این اقدام بر اساس توافق‌نامه سال گذشته سازمان نظام صنفی با انجمن ICT کشورهای عرب بوده است؛ علاوه بر اینکه تفاوتی بین فارس و عرب نیست؛ در شرایطی که تحریم‌ها سبب برخی سختی‌ها شده از کمک تمام اتحادیه‌های علاقمند استقبال می‌کنیم و برادر عرب‌زبان نیز می‌تواند در همبستگی بیشتر کمک‌کننده باشد.

اگرچه با پایان برگزاری این رویداد، پرونده آن با ابهام‌های موجود بسته شد؛ اما دستگیری رئیس انجمن ICT کشورهای عرب به اتهام جاسوسی پس از یک سال بار دیگر پرونده این رویداد را باز کرد.


ویدیو مرتبط :
تفاهم نامه همکاری techtalks با سازمان نظام صنفی رایانه