سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری کنسرت با فضای علمی سازگار نیست/موسیقی فاخر در دانشگاه‌ها تقویت شود


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: موضوع موسیقی سال‌ها قبل هم مورد توجه بود و با توجه به اختلاف نظری که درباره برگزاری کنسرت‌ها و نوع موسیقی در دانشگاه‌ها بود، لازم است که سیاست گذاری در این رابطه صورت گیرد.

وی گفت: وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشگاه آزاد و نهاد رهبری ولی فقیه در دانشگاه‌ها متولی این سند هستند و این سند با همکاری آن‌ها تصویب و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.
 
 محمدیان افزود:‌ در دانشگاه‌ها باید از موسیقی فاخر و متعالی که از نظر محتوایی و مسائل شرعی تعریف درستی داشته باشد استفاده شود، چرا که دانشگاه‌ها یک محیط علمی هستند و برگزاری کنسرت با فضای علمی سازگار نیست، باید موسیقی عالی و فاخر را تقویت کنیم.
 
 وی گفت: برای این تصویب این سند اختلاف نظری وجود نداشت و تمامی موارد و موضوعات آن به صورت اجماعی مورد تایید و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است. سند موسیقی اواخر پارسال تصویب و به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/7XI9XS


ویدیو مرتبط :
آیا برگزاری کنسرت و دیسکو باعث رشد علمی می شود!؟