سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احتمال وجود کتاب هشتم هری پاتر


فوت و فن/ احتمالا اینجا جای مناسبی است که از ضرب المثل "هرگز نگویید هرگز" استفاده کنیم. رولینگ در طی مصاحبه‌ای با مت لوئر و هنگامی که از او در مورد احتمال نوشته شدن کتاب هشتمی از مجموعه هری پاتر پرسیده شد پاسخ داد: "من همیشه می‌گویم که هرگز نگویید هرگز. من همیشه گفته‌ام که هیچ وقت نمی‌گویم نه، دیگر این کار را نخواهم کرد، چون به نظرم درست نیست و خب، چرا باید چنین حرفی بزنم؟ دنیای هری پاتر ساخته من است و من ممکن است که بخواهم دوباره به این دنیا برگردم؛ در حاضر حاضر هم من به این دنیا بازگشته‌ام و در حال نوشتن فیلم نامه هیولاهای شگفت انگیز هستم."
اما قبل از اینکه او طرفداران را بیش از حد هیجان زده کند، اضافه کرد: "اما فکر نمی کنم کتاب هری پاتر 8 دیگری مثلا راجع به این که در آینده چه اتفاقاتی برای هری، رون و هرمیون بیفتد را بنویسم."
رولینگ، که معمولا در توییتر سر به سر طرفدارانش می‌گذارد، ثابت کرد که می‌داند دنیای اینترنت چگونه کار می‌کند. او در مصاحبه‌اش گفت: "من می‌دانم که کسی این قسمت از ویدیو مصاحبه را جدا می‌کند و روی یوتیوب می‌گذارد تا مثلا نشان بدهد که من به طرفدارانم امید نوشتن کتاب هری پاتر 8 را داده‌ام!"

رولینگ هم اکنون مشغول نوشتن فیلمنامه فیلم اول از سه فیلم «جانوران شگفت انگیز و مکان پیدا کردن آن‌ها» است. این فیلم در تاریخ 18 نوامبر سال 2016 اکران و بر اساس کتابی از رولینگ به همین نام ساخته می‌شود.
داستان فیلم، در مورد جادوگر و نویسنده جوانی به نام نیوت اسکمندر است و ماجراهای آن در نیویورک سال‌های دهه 1920 میلادی به وقوع می‌پیوندند. اما هنوز جزییاتی در مورد بازیگران این فیلم اعلام نشده‌ است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
هشتمین کتاب هری پاتر با نام «هری پاتر و فرزند نفرین شده» و فیلم جدید این مجموعه