علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نتایج اولیه انتخابات مجلس در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل


به گزارش خبرنگار مهر، براساس منابع خبری غیر رسمی، شمارش اولیه آرا نشان می دهد که با شمارش آرای ۱۵۰ صندوق روستایی و شهری در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین رضا کریمی، صدیف بدری و سیدکاظم موسوی پیشتاز هستند.

در این حوزه بیش از ۹۵ درصد صندوق های روستایی شمارش شده و هم اکنون شمارش صندوقهای شهری ادامه دارد. براین اساس تاکنون رضا کریمی بالغ بر ۱۶ هزار رای کسب کرده است.

در حوزه انتخابیه مشگین شهر ولی ملکی و محمود عباسزاده پیشتاز بوده و رقابت شدیدی بین این دو نفر در جریان است. آخرین خبرها حکایت از کسب ۱۷ هزار رای از سوی ولی ملکی و ۱۳ هزار رای از سوی محمود عباسزاده دارد.

در این حوزه اسدی و رضازاده نیز با کسب بیش از ۱۰ هزار رای همچنان امیدوار هستند.

در حوزه انتخابیه گرمی نیز میرحمایت میرزاده با ۲۰ هزار رای پیشتاز بوده و در حوزه خلخال و کوثر نیز بشیر خالقی با کسب ۱۷ هزار رای در صدر قرار دارند.

اما در حوزه انتخابیه پارس آباد و خلخال کامران قاسم زاده با ۱۳ هزار رای، ایرج بیگدلو با ۱۲ هزار و ۵۰۰ رای و اسماعیل ابراهیمی با ۱۲ هزار رای جزو سه نفر اول برای رسیدن به بهارستان هستند.

استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه بوده و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

گفتنی است این آمار قطعی نبوده و هیچ مرجع رسمی آن را تایید نکرده است.


ویدیو مرتبط :
بهمنی از حوزه انتخابیه سراب در مجلس چه گفت؟