سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر غرضی درباره ادغام وزارت‌خانه های نفت و نیرو


نظر غرضی درباره ادغام وزارت‌خانه های نفت و نیرو

افکار خبر/ وزیر اسبق نفت معتقد است که به هیچ‌وجه ادغام وزارتخانه‌های نفت و نیرو کارشناسی نیست.

سید محمد غرضی با انتقاد از پیشنهاد ادغام وزارتخانه‌های نیرو و نفت، اظهار داشت: من مخالف این کار هستم.
وی افزود: این دو وزارتخانه، دو مسوولیت جداگانه دارند و مسایل نفت بسیار گسترده است، مسایل نیرو هم بسیار گسترده است، مسایل آب هم بسیار گسترده است.
وزیر اسبق نفت تصریح کرد: این‌که بخواهیم آب را به سازمان محیط‌زیست بدهیم، باید این نکته را مورد توجه داشته باشیم که اصلا در سازمان محیط‌زیست چنین ظرفیتی وجود ندارد و آب تمام سطح کشور را می‌پوشاند.
غرضی تاکید کرد: ادغام وزارتخانه‌های نفت و نیرو به هیچ‌وجه به صلاح کشور نیست و من به عنوان کسی که هم در وزارت نفت و هم در وزارت نیرو کار کردم، می‌گویم ادغام این دو وزارتخانه غیرممکن است و توانایی‌های بخش‌ها بسیار کاهش می‌یابد.
وی متذکر شد: دولت نگران خدمات است و مانند جریان وزارت راه و وزارت مسکن می‌شود که ادغام شدند و یا وزارتخانه‌های تعاون و کار و رفاه ادغام شدند. این وزارتخانه‌ها ادغام شدند و حالا به هیچ‌کدام از امور نمی‌رسیم. مثلا وزارتخانه‌های معادن و بازرگانی و صنعت را یکی کردیم و حالا می‌بینیم که چقدر مشکلات وجود دارد.
وزیر اسبق نفت خاطرنشان کرد: من به‌طور کلی با ادغام مخالفم و هیچ کمکی هم این ادغام‌ها به اداره کشور نکرده و توانایی این‌که بتواند خدمات را در جامعه بهتر کند، نداشته است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ادغام وزارت ارتباطات