سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش فشار بر علمای اهل سنت لبنان به‌دلیل حمایت از مقاومت


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ حسام العیلانی امام جماعت اهل سنت مسجد الغفران در شهر صیدا بر ادامه حمایت خود از مقاومت با وجود فشارهای دشمنان تاکید کرد.

وی ابراز عقیده کرد شرکت شیوخ اهل سنت در مراسم بزرگداشت مقاومت، موضع‌گیری برای اعلام پایبندی خود به مقاومت و مخالفت با فتنه مذهبی‌ای است که گروه‌های افراطی برای شعله‌ور شدن آتش آن تلاش می‌کنند.

العیلانی فاش کرد فشارهایی بر برخی شیوخ اهل سنت با هدف محاصره آنها و بازداشتن آنها از مواضعشان در حمایت از مقاومت اعمال می‌شود.

این شخصیت اهل سنت لبنان تاکید کرد تمام این فشارها هرگز به نتیجه نخواهد رسید و روزهای آینده درستی موضع ما در قبال سوریه اثبات خواهد شد،‌همانطور که درستی موضع ما در قبال پدیده شیخ الاسیر در صیدا اثبات شده بود.

العیلانی روز گذشته در مراسم بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله، علی احمد الفیاض در شهرک انصار شرکت کرده بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعتراف علمای اهل سنت كه كثرت دلیل بر حقانیت نیست