سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: رفتارهای کودکانه آمریکا موجب تجدیدنظر در برجام می‌شود


نماینده مجلس: رفتارهای کودکانه آمریکا موجب تجدیدنظر در برجام می‌شود

فارس/نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی با کودکان خواندن رفتار آمریکا در مصوبه اخیر کنگره این کشور گفت: در صورت تداوم چنین رفتارهایی از سوی آمریکایی‌ها حتما جمهوری اسلامی ایران نیز باید در مورد برجام تجدیدنظر کند.

حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (1 دی 94) گفت: مصوبه کنگره آمریکا و تأیید دولتمردان آن کشور برای اعمال محدودیت در تردد افراد دارای تابعیت و شهروندان چند کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران نشان از عجز و ناتوانی این کشور در مذاکرات دارد و این کار آنها لجبازی کودکانه‌ای است که برای رسیدن به هدف آن را برمی‌گزینند که شاید نادانی عامل اصلی‌ آن است و این با بند 29 برجام در تضاد آشکار است.

وی افزود: رهبر انقلاب فرموده بودند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و ما هم از آمریکایی‌ها با توجه به سوابق سیاسی نامناسب‌شان در عرصه بین‌المللی قطعا انتظاری جز این نداشتیم ولی با این حال ما مسیر مذاکره را با عقلانیت طی کردیم.

نماینده مردم قروه در مجلس تأکید کرد: در صورت تداوم چنین رفتارهای کودکانه‌ای از سوی آمریکایی‌ها حتما جمهوری اسلامی ایران نیز باید در مورد برجام تجدیدنظر کند.

قادرمرزی اظهار داشت: به عنوان عضو هیأت رئیسه فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی کشتار وحشیانه مسلمانان در کشورهای نیجریه، یمن، عراق، سوریه را توسط داعشیان منحوس و دولت‌های غربی و عربی بانی و حامی داعش محکوم می‌کنم و از حاکمان برخی کشورهای اسلامی می‌خواهم به اختلاف‌افکنی و برادر کشی پایان دهند و بیش از این خود را مضحکه و ملعبه رژیم صهیونیستی نکنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گریه زارعی، نماینده مجلس پس از تصویب برجام Saraneh.com