سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صراط نوشت: آیا مهماندار بی‌حجاب پوتین قوانین ایران را نقض کرد؟


صراط نوشت: آیا مهماندار بی‌حجاب پوتین قوانین ایران را نقض کرد؟

صراط/ ولادیمیر پوتین امروز در حالی وارد تهران شد که یکی از مهمانداران زن هواپیمای حامل او بدون حجاب از هواپیما خارج شده بود.

طبق قوانین کشور، تمامی مقامات و همراهان خارجی هنگام ورود به کشور باید حجاب متعارف را رعایت کنند. هنوز هیچ مقام ایرانی به این کشف حجاب واکنشی نشان نداده و اعلام نکرده است.
آیا مهماندار بی‌حجاب پوتین قوانین ایران را نقض کرد؟پیش از این در دوم بهمن 92، هنگام ورود وزیر خارجه زن ایتالیا به تهران، وقتی مدیر تشریفات وزارت امور خارجه با سه روسری رنگین برای استقبال از وی وارد هواپیما شد، او قبول نکرد و گفت که فقط بدون حجاب حاضر است وارد ایران شود.
اصرار‌ها راه به جایی نبرد و بالاخره مدیرکل تشریفات با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان تلفنی تماس گرفت و ظریف گفت که "بگویید اگر نخواهید حجاب داشته باشید، نمی‌توانیم در تهران از شما پذیرایی کنیم و همه قرارهای شما لغو می‌شود".


ویدیو مرتبط :
نقض قوانین آیرودینامیکی و فیزیکی توسط آپاچی