سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضيحات دانشگاه صنعت نفت آبادان درباره علت لغو سخنراني نبويان


توضيحات دانشگاه صنعت نفت آبادان درباره علت لغو سخنراني نبويان

فارس/ منصور خداياري سرپرست روابط عمومي دانشگاه صنعت نفت آبادان پيرو خبر منتشر شده با تيتر «سخنراني نبويان در آبادان لغو شد» توضيحاتي را ارسال کرد.

متن اين توضيحات به شرح ذيل است:

بسمه تعالي
احتراماً در خصوص خبر منتشر شده به شماره 13940813001584 مورخ 13.8.1394 با عنوان «سخنراني نبويان در آبادان لغو شد» به اطلاع مي‌رساند که:

مطابق آيين‌نامه تشکل‌هاي اسلامي دانشگاهيان مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي، هر گونه سخنراني در فضاي دانشگاه مي‌بايستي از طريق هيأت نظارت دانشگاه بررسي و در صورت تأييد نسبت به اجراي ساير مراحل آن از قبيل برنامه‌ريزي، تبليغات و ... اقدام گردد.

در اين خصوص دعوت بسيج دانشجويي دانشکده نفت آبادان از جناب آقاي حجت‌الاسلام نبويان جهت سخنراني با موضوع «شرايط ايران پس از برجام و آينده رابطه با آمريکا» بوده که درخواست اخذ مجوز سخنراني 5 روز قبل از تاريخ مورد نظر جهت برگزاري مراسم به دبيرخانه هيأت نظارت دانشگاه واصل شد و متعاقباً پس از 2 روز، درخواست‌کنندگان از عدم موافقت هيأت محترم نظارت دانشگاه مطلع شدند و لذا ايشان فرصت کافي براي هر گونه اطلاع‌رساني را داشته‌اند و از اين بابت قصوري متوجه دانشگاه نيست، همچنين استفاده از واژه «لغو» در اين خبر، به دليل عدم اخذ مجوز لازم و تأييد اوليه جهت اجرا صحيح نبوده و جز تشويش اذهان عمومي هدفي را براي آن نمي‌توان متصور شد.

منصور خداياري
سرپرست روابط عمومي دانشگاه
با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
معرفی دانشگاه صنعت نفت آبادان - فرصت برابر