سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترقی: دشمن از اختلافات مسئولان به عنوان روزنه «نفوذ» استفاده می‌کند


ترقی: دشمن از اختلافات مسئولان به عنوان روزنه «نفوذ» استفاده می‌کند

تسنیم/ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: دشمن از هر دری برای نفوذ استفاده خواهد کرد و اختلاف بین مسئولان می‌تواند راهی برای نفوذ دشمن باشد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اهداف دشمن از نفوذ به کشور، گفت: باید موضوع نفوذ توسط مسئولان مورد توجه جدی قرار گیرد زیرا دشمن با طراحی‌های جدید قصد نفوذ به حوزه‌های اصلی کشور را دارد.

وی گفت: در سال 88 تفکر و نگاه سران فتنه بستر را برای نفوذ دشمنان در کشور ایجاد کرد و این موضوع باعث شد زیان‌های فراوانی به کشور و انقلاب اسلامی وارد شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در نمایشگاه مطبوعات، گفت: سخنان رئیس‌جمهور نسبت به قوه قضائیه و مطبوعات منتقد، بسیار غیرمنتظره و خلاف شأن جامعه بود.

ترقی تأکید کرد: سران قوای کشور باید از سعه‌صدر و مدارای بالایی با یکدیگر و مردم برخوردار باشند تا کشور مسیر رشد و تعالی را با آرامش طی کند.

وی ادامه داد: دشمنان با برنامه‌ریزی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ضربه زدن به‌ نظام و مسئولان تلاش می‌کنند. به‌ عنوان مثال اخیراً شاهد بودیم آنها از یک اشتباه سهوی در برنامه کودکان چه بلوای قومیتی ایجاد کردند تا به وحدت و یکپارچگی کشور آسیب و خسارت وارد کنند اما با بصیرت و هوشیاری مسئولان و مردم این موضوع برطرف شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: چطور برخی مسئولان در برابر دشمنان قسم‌ خورده انقلاب و نظام که دست‌شان به خون جوانان این کشور آلوده است، لبخند می‌زنند اما در مقابل خطاب به دوستان و همسنگران خود در داخل کشور از لفظ فاسد استفاده می‌کنند؟

ترقی افزود: قصد دامن زدن به این رفتار اشتباه را نداریم اما از باب نقد منصفانه و نهی از منکر از مسئولان قوا انتظار داریم تا حریم یکدیگر را حفظ و اختلافات را در جلسات خصوصی طرح و رفع کنند.

وی در پایان تأکید کرد: دشمن از هر دری برای نفوذ استفاده خواهد کرد و این موضوع می‌تواند راهی برای نفوذ دشمن باشد که عواقب جبران‌ناپذیری را هم برای کشور و هم برای انقلاب به دنبال داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
کار از روزنه نفوذ گذشته، دولت اتوبان نفوذ ساخته