سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه نزديک/ آشنايي بيشتر با Meizu M2 Note مدل 4G LTE


سرعت پيشرفت شرکت‌هاي چيني آنچنان چشمگير و خارق‌العاده است که حتي اپل و سامسونگ نيز با چنين سرعتي پيشرفت نکردند و معلوم نيست که پس از گذر حدودا 5 سال همچنان 2 غول آمريکايي و کره‌اي را در صدر ليست پرفروش‌ترين برندهاي اسمارت‌فون ساز ببينيم!

ترنجي/ سرعت پيشرفت شرکت‌هاي چيني آنچنان چشمگير و خارق‌العاده است که حتي اپل و سامسونگ نيز با چنين سرعتي پيشرفت نکردند و معلوم نيست که پس از گذر حدودا 5 سال همچنان 2 غول آمريکايي و کره‌اي را در صدر ليست پرفروش‌ترين برندهاي اسمارت‌فون ساز ببينيم! شرکت Meizu يکي از شرکت‌هاي نوپاي چيني که با سرعتي اغوا کننده در حال افزايش سهم خود است. Meizu M2 از جمله اسمارت‌فون هاي زيبا به شمار مي‌رود که در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

مشخصات کلي دستگاه بدين صورت است:

پردازنده: Mediatek MT6753

گرافيک : Mali-T720MP2

صفحه نمايش: صفحه نمايش رنگي لمسي خازني – سايز صفحه نمايش: ۵٫۵ اينچ – داراي رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ – قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ – تراکم پيکسلي : ۴۰۳ پيکسل در هر اينچ

حافظه: حافظه داخلي ۱۶ گيگابايت – حافظه رم ۲ گيگابايت

شبکه هاي ارتباطي:– GPRS – WIFI – GPS – بلوتوث – ۳G – 4G

دوربين: ۱۳ مگاپيکسل – دوربين مکالمه ويدئويي – فلاش

امکانات نرم افزاري:سيستم عامل Android 5.1 – نمايش فايلهاي مايکروسافت آفيس – نمايش فايلهاي PDF

ساير مشخصات: قطب نما – باتري ۳۱۰۰ ميلي آمپر ساعت

صفحه‌نمايشي 5.5 اينچي با وضوحيت 1920 در 1080 پيکسل در کنار پردازنده‌ي 64 بيتي MT6735 شرکت مدياتک با فرکانس 1.3 گيگاهرتز و چيپ گرافيکي Mali-T720 MP2 در کنار 2 گيگابايت رم و 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي عرضه خواهد شد که مي‌توان عنوان ميان‌رده را به اين محصول اعطا کرد. کاربراني که به ميزان حافظه‌ي داخلي بيشتري نياز داشته باشند، مي‌توانند از طريق اسلات افزايش حافظه تا 128 گيگابايت به آن اضافه کنند تا دغدغه‌ي کمبود فضا را در سر نداشته باشند.

دوربين اصلي اين گوشي 13 مگاپيکسلي بوده و در جلو نيز دوربيني 5 مگاپيکسلي تصاوير سلفي را شکار خواهد کرد. باتري آن 3100 ميلي‌آمپر است که تقريبا مي‌توان گفت براي مشخصات مياني اين محصول کافي به نظر مي‌رسد. در بخش نرم‌افزاري، وايرايش 5.0 اندرويد از کاربران اين اسمارت‌فون پذيرايي خواهد کرد و فعلا مشخص نيست که اين شرکت آپديت نسخه‌هاي جديدتر را براي آن عرضه کند. دو سيمکارت با سرعت اتصال 4G LTE در اين گوشي جا خوش خواهند کرد تا از لحاظ ارتباطي کاربر دغدغه‌اي به خود راه ندهد. ضخامت محصول جديد Meizu حدودا 8.7 ميليمتر است که تقريبا مي‌توان گفت ضخيم نيست و در اين بخش نيز مي‌توان نمره‌ي قبولي به آن داد.

جالب‌ترين بخش ماجرا جايي است که به قيمت آن برمي‌گردد چرا که 96 دلار براي آن در نظر گرفته شده که مي‌توان گزينه‌ي مناسبي براي کساني باشد که قصد دارند با هزينه‌اي کم، محصولي قابل قبول تهيه کنند. البته مدل 4G LTE توسط وب سايت gearbest با قيمت 155 دلار قابل خريد است. فراموش نکنيد با کپن M2NOTEGB مي‌توانيد از سوي ترنجي تخفيفي را نيز کسب کنيد.


ویدیو مرتبط :
مقایسه meizu m2 note با xiaomi redmi note 2