سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اهداي جايزه «پوري سلطاني» به کتابدار و کتابخانه نوآور


خبرگزاري کتاب ايران/ در جلسه فوق‌العاده هيأت مديره انجمن کتابداري و اطلاع‌رساني ايران، زمان ثبت‌نام در کنگره متخصصان علوم اطلاعات تا روز برگزاري اين کنگره (16 آبان) تمديد شد. در اين جلسه همچنين اهداي جايزه «پوري سلطاني» به کتابدار و کتابخانه نوآور در حاشيه اين کنگره تصويب شد.
تمديد زمان ثبت‌نام در کنگره متخصصان علوم اطلاعات/ اهداي جايزه پوري سلطاني به نوآوران علوم کتابداري

در جلسه فوق‌العاده هيأت مديره انجمن کتابداري و اطلاع‌رساني ايران که يکشنبه 10 آبان برگزار شد، زمان ثبت‌نام براي حضور در اين کنگره تا روز برگزاري کنگره (16 آبان‌ماه) تمديد شد.

ثبت‌نام تا روز و در محل کنگره ادامه دارد. علاوه بر اين صدور گواهي شرکت براي متقاضياني که تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 12 آبان‌ماه ثبت‌نام کرده باشند، ‌در روز همايش ميسر است و کساني که بعد از اين تاريخ ثبت‌نام کنند، ‌گواهي شرکت خود را يک هفته پس از همايش و از طريق پست يا فاکس دريافت خواهند کرد.

پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران(ايرانداک) حامي برگزاري نخستين کنگره ساليانه متخصصان علوم اطلاعات است.

اهداي جايزه «پوري سلطاني» به کتابدار و کتابخانه نوآور
سيدابراهيم عمراني، دبير اجرايي «کنگره متخصصان علوم اطلاعات» گفت: هيأت مديره انجمن کتابداري و اطلاع‌رساني ايران در جلسه شنبه 10 آبان‌ماه، پيشنهاد کارگروه مديريت کتابخانه دانشگاهي مبني بر اهداء جايزه‌اي به نوآوران حوزه علوم اطلاعات را تصويب کرد.

عمراني افزود: جايزه پيشنهادي سال جاري که از سوي کارگروه مديريت کتابخانه‌هاي دانشگاهي پيشنهاد شد، ‌نوآوري در خدمات در يک کتابخانه دانشگاهي بود که 27 مهر‌ماه پيشنهاد و براي گردآوري نوآوري‌هاي کتابداران و کتابخانه‌ها از طريق مطبوعات کتابداري و گروه‌هاي بحث اعلام شده بود و در اين مدت و با وقت کم تلاش شد تا معيارهايي براي بررسي و نيز داوراني براي داوري جايزه برگزيده شوند. اين جايزه به سه نوآوري اجرا شده در يک کتابخانه اهداء مي‌شود.

نايب رئيس شوراي تأمين منابع علمي کشور اظهار کرد: براي کنگره سال آينده درنظر است تا نو‌آوري و طراحي خدمات نو فقط به کتابخانه دانشگاهي منحصر نشود و همه کتابخانه‌هاي تخصصي و عمومي را نيز در بر‌بگيرد،‌ هر چند که جايزه امسال نيم‌نگاهي هم به کتابخانه‌هاي تخصصي داشته است. «جايزه پوري سلطاني» با هدف ايجاد انگيزه در کتابداران براي بروز خلاقيت‌ها و نوآوري در کتابخانه‌ها به تصويب رسيد.


ویدیو مرتبط :
کتابدار خوب