سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جدیدترین لپ تاپ بازی Origin، قوی تر از کامپیوترهای شخصی


جدیدترین لپ تاپ بازی Origin، قوی تر از کامپیوترهای شخصی

جدید ترین لپ تاپ مخصوص بازی Origin، تلفیقی از پردازنده های قوی کامپیوترهای خانگی و گرافیک دسکتاپ های خانگی می باشد.

قدس آنلاین/ جدید ترین لپ تاپ مخصوص بازی Origin، تلفیقی از پردازنده های قوی کامپیوترهای خانگی و گرافیک دسکتاپ های خانگی می باشد. در سال های اخیر، امکان نصب پردازنده ها و کارت گرافیک کامپیوترهای خانگی، بر روی سیستم های لپ تاپ فرآهم شده است.

در حال حاضر، Origin نخستین لپ تاپ های مخصوص بازی را که مجهز به پردازنده ها و کارت گرافیک سیستم های قوی خانگی هستند، ساخته است. این لپ تاپ 17 اینچی دارای پردازنده ی Core i7 Skylake 6700k اینتل و کارت گرافیک Nvidia GTX 980 می باشد.

لپ تاپ جدید و مخصوص بازی Origin دارای رم 64 گیگابایتی DDR4 بوده و دارای قابلیت اتصال به اینترنت 4K برای اجرای بازی های واقعیت مجازی و بازی های آنلاین می باشد.
لپ تاپ جدید Origin دارای EON17-SLX سازمان دهی شده برای 4 فضای m.2 PCIe SSD، یک پورت USB نوع C، صفحه کلید دارای زمینه یی با نورهای چند رنگ، می باشد.

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای رزولیشن 1080 می باشد و برای دریافت تصویری با کیفیت بالاتر باید، مانیتور مجزایی به سیستم متصل کرد. ابعاد این لپ تاپ مخصوص بازی 16.8 در 12 در 17 می باشد و وزن آن نیز 10.5 پوند است.

قیمت این لپ تاپ برای مدل پایه هزار و 999 دلار است و در مدل های پیشرفته تر گران تر می شود.


ویدیو مرتبط :
معرفی و بررسی تخصصی لپ تاپ Origin EVO15-S