سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کوثری: اصلاح‌طلبان مرده‌اند


نامه نیوز/ نماینده مردم تهران در مجلس می‌گوید: اینکه دولت بپذیرد با اصلاح طلبان باشد یا نه به دولت بستگی دارد.
اسماعیل کوثری،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم و خوشبینی آنها به حضور عارف در راس مجلس و کسب اکثریت کرسی های مجلس دهم به خبرنگار نامه نیوز گفت:ما که نمی‌توانیم جلوی خوش بینی اصلاح طلبان را بگیریم و باید اجازه دهیم که خوشحال باشند آن موقع مردم با رای شان نشان می‌دهند که چه کسی بایدخوشحال باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: ما معتقدیم که اصلاح طلبان مرده‌اند یعنی تفکر اصلاح طلبی مرده است و اینگونه نیست که فکر کنیم اصلاح طلبان می‌آیند و می توانند موفق باشند .

کوثری بیان کرد: اگر اصلاح طلبان واقعا زنده بودند و می‌توانستند عرض اندام کنند چرا به صورت مستقل در انتخابات شرکت نمی‌کنند و استراتژی‌شان شده است که بادولت یا این یکی و آن یکی کنار بیایند و لیست ارائه بدهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: البته اصلاح طلبان اعلام کرده اند که مستقل می‌آیند اما شواهد نشان می‌دهد که آنها می‌خواهند با دیگران و با کمک طیف های دیگربیایند.

کوثری بیان کرد: عملکرد اصلاح طلبان به گونه‌ای بوده است که ذهن مردم نسبت به آنها خراب شده است و به هیچ وجه نیز تغییر نمی کند.

وی در مورد نزدیکی احتمالی آنها به لاریجانی و احتمال سرلیستی لاریجانی گفت:من بعید می دانم که آقای لاریجانی چنین موضوعی را بپذیرد وی به هیچ وجه اصلاح طلبان را نمی پذیرد .

این نماینده اصول گرای مجلس خاطر نشان کرد:البته اینکه دولت بپذیرد با اصلاح طلبان باشد یا نه به دولت بستگی دارد.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بی بی سی اصلاح طلب است یا اصلاح طلبان انگلیسی اند