سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تکرار قتل کودکان در خیابان‌های چند منطقه پایتخت


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فاطمه دانشور در جریان دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به  اینکه چند ماه قبل کودک 8 ساله‌ای که برای خرید نان از خانه خارج شده بود در خیابان وحدت اسلامی توسط یک کارتن‌خواب به قتل می‌رسد و گلوی دو پسربچه 5 ساله در پارک کوثر منطقه زیبا بریده می‌شود. این موارد حاکی از این است که والدین از وضعیت آسیب‌های اجتماعی اطلاع ندارد که کودکان خردسال خود را برای خرید به بیرون از خانه می‌فرستند.

وی از اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران تقاضا کرد: وظیفه آگاهی دادن به والدین در حوزه آسیب‌ها را دنبال کنند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه موضوع فرزندپروری در برنامه 5 ساله شهرداری گنجانده شده است گفت: برای تحقق این موضوعات باید بهتر و بیشتر از گذشته از ظرفیت سراهای محله برای آگاه‌سازی مردم استفاده شود.

به گزارش تسنیم، عبدالحسین مختاباد دیگر عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز از لغو یکباره جشن مازندرانی‌های مقیم مرکز در تپه‌های عباس‌آباد انتقاد کرد و گفت:‌این جشن قرار بود که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شود و مجوزهای لازم را نیز داشته است اما ظاهرا نیروی انتظامی از برگزاری آن جلوگیری کرده و این در حالی است که بسیاری از افراد از شهرستان برای شرکت در این جشن به تهران آمده بودند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع صورت خوبی از نظر اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ندارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قتل در خیابان