سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی از رویکردهای بسیج دانشجویی در انتخابات است


سجاد ریحانی مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به رویکرد بسیج دانشجویی در انتخابات پیشرو اظهار داشت: بسیج دانشجویی یک تشکل دانشجویی، فراجناحی و فراحزبی است که بدون وابستگی به هیچ جناح و حزبی، شاخصه‌های انقلاب اسلامی را تبیین می‌کند.

وی تصریح کرد: ورود بسیج دانشجویی در عرصه انتخابات گذشته هم در راستای حمایت از یک فرد جناح و یا یک گروه نبوده است. حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی از جمله رویکردهای بسیج دانشجویی در انتخابات بوده و خواهد بود.

مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: دوستان بسیج دانشجویی در حال حاضر کتابی را  با هدف تبیین شاخص‌های انتخابات مجلس و نماینده تراز انقلاب اسلامی تدوین کرده‌اند.

ریحانی گفت: همچنین گروههای مختلف دانشجویی در بسیج دانشجویی با عنوان کمیته دانشجویی معیار به دنبال تبیین شاخص‌های نمایندگان تراز انقلاب اسلامی هستند اینکه در شرایط فعلی و در این پیچ تاریخی به نمایندگانی با چه ویژگی نیاز داریم.

  وی تاکید کرد: کلیت فعالیت بسیج دانشجویی در انتخابات مجلس به عنوان یک تشکل دانشجویی تبیین شاخص‌های کاندیداهایی در تراز اسلامی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سعید جلیلی-کارآمدی گفتمان انقلاب اسلامی