سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرنجیه و «جبهه عمل اسلامی، تروریستی خواندن حزب‌الله را محکوم کردند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاریش فارس، «جبهة العمل الاسلامی» لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم شورای همکاری خلیج فارس در گنجاندن حزب الله به لیست گروه‌های تروریستی، تصمیمی ظالمانه و سیاسی محض است و شایسته این شورا نیست.

طبق گزارش وبگاه خبری «العهد»، در ادامه این بیانیه آمده است: این اتهام و این اقدام ظالمانه، حزب‌الله و مقاومت ملی و اسلامی را از ادامه راه جهاد و مبارزه تا آزادی سرزمین و انسان بازنمی‌دارد.

جبهه عمل اسلامی استقبال دشمن اسرائیلی از تصمیم شورای همکاری را محکوم کرد و افزود این اقدامات تکمیل توطئه منطقه‌ای و بین‌المللی است که مقاومت و نقش جهادی آن در لبنان و فلسطین را هدف قرار گرفته‌ است.

«سلیمان فرنجیه» رئیس جریان «مرده» نیز ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: حزب‌الله، لبنان را سرافراز کرده ومتاسفیم که از خانه خودش مورد هدف قرار گرفته است؛ تصمیمی که موجب خشنودی دشمن اسرائیلی شده است.

شورای همکاری چهارشنبه (دیروز) حزب‌الله لبنان را گروهی تروریستی معرفی کرد.

انتهای پیام/ص


ویدیو مرتبط :
حزب الله لبنان حملات تروریستی به پاریس را محکوم کرد