سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اخبار تایید نشده از استعفای «محقق» معاون دوم رئیس‌اجرایی افغانستان


اخبار تایید نشده از استعفای «محقق» معاون دوم رئیس‌اجرایی افغانستان

تسنیم/ بر اساس گزارش‌های تأیید نشده معاون دوم رئیس‌جمهور افغانستان در حمایت از اعتراضات مردم و بی‌کفایتی حکومت این کشور از مقام خود استعفاء کرده است.

اخبار تأیید نشده حاکی از این است که «محمد محقق» معاون دوم عبدالله عبدالله رئیس‌اجرایی حکومت وحدت ملی استعفا کرده است.

براساس این خبرها استعفای محقق در پی اعتراضات مردم افغانستان در بی‌کفایتی رهبران حکومت وحدت ملی و عدم اقدام برای آزادی هفت گروگان کشته شده بوده است.

این در حالی است که «آصف آشنا» معاون سخنگوی ریاست‌اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان در پی برگزاری تظاهرات صبح امروز کابل ضمن اعلام استعفای خود گفت که حکومت وحدت ملی بی‌کفایت است.

حدود ساعت 7 صبح امروز هزاران نفر در پایتخت افغانستان تحت عنوان «فریاد عدالتخواهی» نسبت به افزایش ناامنی‌ها و کشتار مردم بی‌گناه، با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز به سمت کاخ ریاست جمهوری این کشور حرکت کردند.

این تظاهرات به دلیل سربریدن 7 تن از شهروندان ولایت غزنی توسط تروریست‌‌ها در ولایت زابل در جنوب شرق افغانستان راه‌اندازی شده است.

تظاهرات کنندگان از جاده «شهید مزاری» در اطراف «کوته سنگى» تا دروازه‌هاى کاخ ریاست جمهوری این کشور فریاد اعتراض آمیز سردادند.


ویدیو مرتبط :
گزارش سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به لرستان